آپارتمانی در پاریس

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
352

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آپارتمانی در پاریس

انتشارات آویسا منتشر کرد:
«هنر دروغی است که حقیقت را بیان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند...»
مادلین، پلیس جوان انگلیسی، برای استراحت و خلوت با خود، یک خانه-آتلیۀ دنج در پاریس اجاره می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. در پی یک اشتباه، او در خانه با گاسپارد، نویسنده مردم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گریز آمریکایی، مواجه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود که برای نوشتن در خلوت به آنجا آمده است. هر دوی آنها که روحیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای بسیار حساس دارند مخالف این همخانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بودن چندروزه هستند.
خانه متعلق به نقاش معروف، سئان لورنز، است که هنوز حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وهوای شیفتگی او به رنگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و روشنایی در آن جاری است. لورنز که با کشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شدن پسرش از پا درآمده بود، یک سال پیش از دنیا رفته است و قبل از مرگش، سه تابلو از خود به جای گذاشته که هیچ اثری از آنها نیست. مادلین و گاسپارد، مسحور استعداد نقاش و تحت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تأثیر سرنوشت تلخ او، تصمیم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرند با همکاری هم این تابلوهای خارق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌العاده را پیدا کنند.
ولی آنها برای پی بردن به راز واقعی سئان لورنز، در تحقیقی تراژیک، مجبور به مقابله و رویارویی با دلهره و ترس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های درونی خود می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند که آنها را برای همیشه تغییر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی