سه دختر حوا

(5)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
245

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سه دختر حوا

انتشارات روزگار منتشر کرد:
سه دختر حوّا داستان جذاب زندگی سه دختر با نام های پری ، مونا و شیرین است که هر کدام از آن ها، روحیه و اخلاق خاص خودشان را دارند. پری، نقش اول این رمان است و در دوراهی اعتقادات مختلف اسیر شده و نمی داند چگونه باید راه صحیح را برای خودش برگزیند.
رمان سه دختر حوا به نحوی چالش های دختران و زنان خاورمیانه را به تصویر می کشد. نویسنده ترک رمان سه دختر حوا تلاش کرده است با در کنار هم قرار دادن این سه دختر که به قول خودش شخصیت‌های آن‌ها را به‌صورت جداگانه در ذهن پرداخته است به مقایسه تاثیرات باور مذهبی در ذهن و زندگی افراد بپردازد.
در کنار آن به مساله خداشناسی با دیدی فراتر از مذهب نیز پرداخته است که رمان را به ماجرایی فلسفی تبدیل می‌کند. با اینکه رمان‌های عقیدتی به نظر خشک و ملال انگیز می‌آیند، آثار شافاک چنین نیست. آنها همیشه جذاب، بلندپروازانه، سلیس و روان‌اند و ورق زدن کتاب‌های او همیشه برای خواننده با لذت همراه است.
شافاک در کتاب سه دختر حوا ، در بستر یک داستان عشقی و معماگونه، بحثی فلسفی را در باب خداوند می گشاید. پری در طی سفر تحصیلی به آکسفورد انگلستان، عاشق یکی از استادهایش می شود. در خلال این عشق و عاشقی، داستان ها و پرسش های متعددی برای این دخترِ ترک پیش می آید؛ پرسش هایی که چالش بسیاری از جوانان شرقی به حساب می آیند .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سحر احمدی
    • پاسخ به نظر

    زیاد خوشم نیومد.نویسنده قلم خوبی داره اما کلی درطول داستان برای شما سوال و گره ایجاد میکنه بدون اینکه بخواد بهشون جواب بده.اصلا با ملت عشق قابل مقایسه کنید.انگار داستان نصفه تموم میشه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی