مهارت های زندگی (همراه با 10 آزمون سنجش)(رشد)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
623

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مهارت های زندگی

انتشارات رشد منتشر کرد:
بدون شک هر کدام از ما دارای میزانی از مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زندگی هستیم و اگر فاقد مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زندگی بودیم، کاملاً ناکارآمد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شدیم. با این وجود، مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در هر فردی فرق می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند،این توانایی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ماست که موجب به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کارگیری آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. هوشبهر مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زندگی شما عبارت است از اندازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای که می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زندگی خود را به شکلی مفید به کار بگیرید.
این کتاب به شما کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند وضعیت مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زندگی خود را با ارزیابی توانایی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایتان در ده بخش مهم مشخص کنید: سبک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مراوده با دیگران، مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ارتباطی، جرئت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مندی، تصمیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیری مؤثر، فعالیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سرگرم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کننده، مدیریت مالی، مدیریت زمان، ارتباطات مثبت، حل اختلاف و مدیریت هیجان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های منفی.
کتابی که در دست دارید، چارچوب مشخصی از مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زندگی ارائه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند که به شما کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی را که فاقدشان هستید شناسایی کنید و آن دسته از مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی را که واجد آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها هستید، بهبود بخشید. مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر اینکه، در این کتاب به شما نشان داده خواهد شد که چطور از هوشبهر مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زندگی خود در بهبود همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زندگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان استفاده کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی