مشاوره با کودکان مشکل دار

مشاوره با کودکان مشکل دار

(3)
نویسنده:

700,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
167

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مشاوره با کودکان مشکل دار

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
کودکی که به تدابیر تربیتی والدین خود واکنشی نشان نمی‌دهد... نوجوان جسوری که خطر واقعی به حساب می آید و احتمال دارد کارش به دادگاه بکشد... کودک هفت ساله ای که مدام دچار شب ادراری است... دختر کوچکی که حسود و بی ادب است و هیچ دوستی ندارد.
همه پدر و مادرها می دانند که چالش های تربیت کودک اغلب طاقت‌فرسا هستند. جین مارکس نویسنده ستون "ما مشکلی داریم" در "مجله والدین" در این کتاب مجموعه ای از سرگذشت های عبرت آموز و تأثیرگذار در مورد نمونه های موفق و نیز دردسر ساز والد بودن را گرد آورده است.
مشاوره با کودکان مشکل دار، کتابی است برای والدین که چالش های قابل پیش بینی و نیز غیر منتظره ای را که به طور طبیعی در خانواده ها اتفاق می افتد، مطرح می کند. از وظایف تربیتی والدین که بد از آب در می آیند گرفته تا ترس ها و خیال ها، رفتارهای گیج کننده، جدایی و طلاق، خانواده های به هم آمیخته، مرگ و داغدیدگی.
وقتی که در این سرگذشت ها از مشکل سخن به میان می آید، راه حل هم ارائه می شود. در هر سرگذشت دو نفر صحبت می کنند: نفر اول پدر یا مادری است که مشکل پیش آمده در خانواده را مطرح می کند و دلیل درخواست کمک خود را می گوید و نفر دوم مشاوری است که توصیه های تخصصی خود را به شیوه ای همدلانه و علمی ارائه می دهد.
مارکس معتقد است که آشنایی با سرگذشت خانواده های دیگر و تلاش آن ها برای حل مشکل‌شان، اغلب بینش فوق العاده ای را در درک و فهم مشکلات به ما می‌دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی