رمان کلاسیک (خرمگس)(گالینگور)

(4)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
508

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رمان کلاسیک

انتشارات ابر سفید منتشر کرد:
«آرتور» در کتابخانۀ مدرسۀ الهیات در «پیزا» نشست و در بین انبوهی از نسخه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خطی سخنرانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها به جستجو پرداخت. عصر یک روز گرم ماه ژوئن بود. پنجره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها کاملاً گشوده و کرکره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها برای آن که هوا خنک شود، نیمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بسته بودند. کشیش «مونتانلی» پدر روحانی و مدیر مدرسۀ الهیات لحظه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای دست از نوشتن مطلبش برداشت تا با محبت نگاهی به آن سر موسیاه که روی کاغذها خم بود، بیندازد:
-نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانی آن را پیدا کنی «کارینو»؟ عیبی ندارد. آن قطعه را باید دوباره بنویسیم. چه بسا آن قسمت کنده شده باشد و من تو را این همه وقت به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خاطر هیچی نگه داشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام.
«آرتور» گفت:
-نه پدر روحانی. من باید آن را پیدا کنم. مطمئنم که شما آن را این‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جا گذاشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اید. اگر دوباره هم آن را بنویسید، دیگر هرگز مثل آن یکی نخواهد شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • معین موسوی نژاد
    • پاسخ به نظر

    من این ترجمه را از بین تمام ترجمه های کتاب انتخاب کردم البته جدیدا دو تا ترجمه جدید اضافه شدم که اون ها رو ندیدم ولی از قبلی ها این ترجمه بهترین توصیفات زیبایی داره غلط املایی اصلا نداره کشش داستانی و یکدستی خوبی هم داره ترجمه به گونه ای هست که انگار خود مترجم کتاب را نوشته بدون شک جزو معدود کتاب هایی هست که این حالت از ترجمه را ارائه میده

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی