فرانکنشتاین

(3)
نویسنده:

1,200,000ریال

1,080,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
257

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فرانکنشتاین

انتشارات آوند دانش منتشر کرد:
مری وول استونکرافت گادوین شلی، زاده‌ی 30 اوت 1797 و درگذشته‌ی 1 فوریه 1851، رمان نویس ، نویسنده‌ی داستان‌های کوتاه و سفرنامه‌نویس اهل انگلستان است. از شناخته‌شده‌ترین آثار او می‌توان به فرانکنشتاین اشاره کرد. ایده‌ی نگاشتن فرانکنشتاین در سال 1816 در سفر تابستانی به ژنو به همراه لرد بایرون، جان ویلیام پولیدوری و کلر کلرمون به ذهن مری شلی خطور کرد.
او با شوقی غمناک و خشک فریاد زد: «ولی من به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زودی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌میرم و آنچه الان احساس می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم دیگر حس نخواهد شد. به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زودی این تلخ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کامی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سوزان خاموش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند. من از توده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی چوب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تدفینم فاتحانه بالا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روم و در درد شعله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شکنجه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بار پایکوبی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم. روشنایی آن آتش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بازی خاموش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود و باد خاکسترم را به دریا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریزد؛ روحم در آرامش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خوابد یا اگر فکر هم بکند، این‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌طوری فکر نخواهد کرد خدانگهدار.»
او با گفتن این حرف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها از پنجره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی اتاق پرید روی آن قایق یخی که نزدیک کشتی بود. طولی نکشید که امواج او را بردند و در تاریکی و مسافت ناپدید شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی