بیوه سیاه (جلد اول)(تا ابد سرخ)

(16)

3,640,000ریال

3,276,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
879

علاقه مندان به این کتاب
16

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بیوه سیاه

انتشارات باژ منتشر کرد:
‌ناتاشا رومانُف یکی از مهلک‌ترین قاتلان جهان است. از سن کم هنرهای مرگ و فریب را آموزش دیده و ایوان سومودورو، معلم بی‌رحمش در اتاق سرخ (مدرسه‌ی منفور مسکو برای تربیت مأمورین ویژه) نام بیوه‌ی سیاه را بر او نهاده است.
آوا اُرلووا سعی دارد نوجوانی عادی در بروکلین باشد اما تاکنون زندگی‌اش حتی رنگ عادی بودن را هم به خود ندیده است. آوا، دختر یک فیزیکدان کوآنتوم مفقودِ روسی، زمانی در معرض آزمایشات نظامی بی‌رحمانه‌ای بوده است، تا اینکه بیوه‌ سیاه نجاتش داده و او را تحت محافظت سازمان شیلد درآورده است. آوا تمام طول عمرش آرزوی ارتباط دوباره با ناجیِ مرموز خود را داشته است اما بیوه‌ی سیاه نمی‌تواند نقش خواهر بزرگ را بازی کند.
هرچند اکنون اوضاع فرق کرده.
بچه‌هایی در سرتاسر اروپای شرقی گم می‌شوند و شایعاتی از فناوری‌های اتاق سرخ در دارک‌نت به گوش می‌رسد. ناتاشا مشکوک می‌شود که شاید معلم قدیمی‌اش بازگشته باشد و شاید آوا اُرلووا تنها کسی باشد که بتواند جلویش را بگیرد... برای اینکه آوا و ناتاشا بتوانند مرد دیوانه‌ای را که زندگی‌شان را تهدید می‌کند شکست دهند، باید گذشته‌ی خود را از زیر خاک بیرون بکشند. تنها آن زمان است که می‌توانند حقیقت را در مورد پسری با چشمان تیره با خالکوبی ساعت شنی که به رویاهای آوا سر می‌زند کشف کنند...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • طاهره جعفری
    • پاسخ به نظر

    کتاب خوبی بود ولی به اندازه قیمتش ارزش نداشت

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی