برادران کارامازوف (دوجلدی)

(7)

8,400,000ریال

7,560,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1693

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برادران کارامازوف

انتشارات روزگار منتشر کرد:
برادران کارامازوف مشهورترین اثر داستایوسکی است که نخستین بار به صورت پاورقی در سال های 80-1879 در نشریه پیام آور روسی منتشر شد. گویا این رمان قرار بوده قسمت اول از یک مجموعه سه گانه باشد اما نویسنده چهار ماه بعد از پایان انتشار کتاب درگذشت.
داستان کتاب ماجرای خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای عجیب و شرح نحوه ارتباطی است که بین فئودور کارامازوف، پیرمرد فاسد الاخلاق و متمول با سه پسرش به نام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های میتیا، ایوان و آلیوشا و پسر نامشروعش به نام اسمردیاکوف وجود دارد. برادران کارامازوف رمانی فلسفی است که به طور عمیقی در حوزه الهیات و وجود خدا، اختیار و اخلاقیات می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پردازد. از زمان انتشار این رمان توسط بسیاری از اندیشمندان و دانشمندان همانند آلبرت اینشتین، زیگموند فروید، مارتین هایدگر، کورت ونگات، لودویگ ویتگنشتاین و پاپ بندیکت شانزدهم مورد تحسین قرار گرفته است و به عنوان یکی از بهترین اثرها در ادبیات شناخته شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • آزفنداک آزفنداک
    • پاسخ به نظر

    در این رمان داستایوفسکی به بهترین نحو تقابل بین ایمان و تردید را مطرح میکنه. این مسئله به خوبی در رفتار و عملکرد افراد خانواده کارامازوف نشون داده میشه. کتاب را با ترجمه علیقلیان خوندم و ترجمه خوب بو

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهشید بای
    • 0

    از خودم می پرسمجهنم چیست و بی درنگ به پرسشم چنین پاسخ می دهمرنج کسی است که نمی تواند دوست بدارد.

عیدی