تجربه گرایان (راهنمای سرگشتگان)

(5)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
675

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تجربه گرایان

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
کتاب حاضر درصدد است تا اندیشمندان کلیدی تجربه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گرایی کلاسیک را بشناساند و نیز به روشنی بیان کند که چرا تجربه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گرایی مدرن عموما همچون برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای ممتاز و برجسته در تاریخ اندیشه لحاظ می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.
تمرکز کتاب بر دو درون مایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای است که در اندیشه همه تجربه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گرایان کلاسیک وجود دارد: تمرکز بر جهان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینی هستی شناختی این متفکران (چه نوع چیزهایی وجود دارد؟ این موجودات چگونه رفتار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند؟ چرا آنها به این شکل رفتار می کنند؟)؛ تمرکز بر دیدگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آنها در باب معرفت و روش (چه چیز معرفت به موجودات را شکل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد و ما چگونه آن را به دست می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوریم؟).
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • حسن ربیعی نیا
    • پاسخ به نظر

    این کتاب، نه تنها برای علاقه مندان فلسفه، بلکه برای هر ایرانی اهل تفکری بسیار سودمنده. از حیث محتوا باید گفت به شیواترین بیان ممکن ارزنده ترین مطالب توسط نویسنده بیان شده، و مترجم جوان به بهترین شکل ممکنی از پس ترجمه ش بر اومده. این مقطع از تاریخی از اهمیت فوق العاده ای برخورداره.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی