گیسوان بافته

(1)

450,000ریال

405,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
163

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گیسوان بافته

انتشارات روشنگران منتشر کرد:
گیسوان بافته نخستین رمان لائتیسیا کولومبانی (1976) است. این رمان روایتی ست از زندگی سه زن که در کانادا، هند و ایتالیا زندگی می کنند، زنانی که از پذیرفتن سرنوشت به ظاهر محتوم خود امتناع می ورزند. نویسنده داستان را چنان استادانه نقل کرده است که در فرانسه پس از دو هفته 54000 و پس از دو ماه 150000 نسخه از آن به چاپ رسید. تاکنون این کتاب به 36 زبان ترجمه شده و بیش از بیست جایزه ادبی کسب کرده است. این اثر در سال 2018 یکی از پرفروش ترین کتاب های سال فرانسه شد.
اسمیتا دست در دست کوچک لالیتا، از میان دشت خفته می گریزد. مهلت آن را ندارد که با دخترش صحبت کند و به او توضیح دهد که این لحظه را در تمام زندگی اش در خاطر خواهد داشت، لحظه ای که او تصمیم گرفت مسیر سرنوشت هردویشان را تغییر دهد. جولیا در آن وقت شب، در خیابان به کمال ملحق می شود. ناگهان در مقابل او خود را تبدار حس می کند. چه می خواهد بگوید؟ می خواهد بگوید که دوستش دارد و نمی خواهد از او جدا شود؟ مطمئنا می کوشد جولیا را از این ازدواج احمقانه برحذر دارد.
سارا سرطان خود می شود. اکنون او هیئت انسانی تومورش است. مردم در او دیگر زنی چهل ساله را نمی بینند، زنی کارآمد و برجسته و آراسته را نمی بینند، بلکه تجسد بیماری اش را می بینند. در چشم آنها، سارا دیگر وکیلی بیمار نیست، او بیماری وکیل است.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی