برادران (جان فاستردالاس آلن دالاس و جنگ جهانی پنهان آن ها)

(3)

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
530

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برادران

انتشارات اختران منتشر کرد:
«روایتی پرمایه و متین دربارۀ برخی وقایع ناگفتۀ تاریخی. گزارشی تکان‌دهنده از کاربُرد نادرست قدرت اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای آمریکا، و تأملی خجالت‌آور دربارۀ منش اخلاقی اروپای پساامپراتوری که در حکم تمثیلی است اساسی درباب دوران معاصر ما.»
ژان لو کاره
«برادران دالس، یکی مقدس مآب و خودمحق‌پندار و دیگری ولنگار و جذاب، رؤیایی مشترک داشتند: دنیایی به رهبری واشینگتن و کسانی همچون خودشان. آن‌ها بی‌رحمانه به دنبال قدرت و حفظ آن بودند و از آنجا که هیچ اهمیتی به پیامدهای راهبردهایشان برای دیگران نمی‌دادند، چیزی جز شر و فتنه به‌جا نگذاشتند. سرگذشتی پُرو پیمان که استیون کینزر آن را باشور، بصیرت و ته‌مایه‌ای از خشم نقل می‌کند که درست و بجاست.»
اندرو ج. بیسویچ، مؤلف کتاب قواعد واشینگتن: راه آمریکا به‌سوی جنگ دائمی
«کینزر سرگذشت بسیار جالب توجهی به دست می‌دهد از برادران دالس که بیش از چهار دهه از شخصیت‌های محوری سیاست خارجی و فعالیت‌های اطلاعاتی آمریکا بودند. وی تلاش آمریکا برای تغییر دولت در ایران، گواتمالا، ویتنام، کوبا و دیگر کشورها را در این چهار دهه با جزئیاتی مهیج شرح می‌دهد.»
جان دویچ، رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا
«کتابی برانگیزاننده، بحث‌انگیز و مهم. استیون کینزر به نحو درخشانی برادران دالس را که در زمان خود نمونۀ اعلای برتری‌خواهی آمریکا در جنگ بودند به تصویر می‌کشد و ادعانامۀ پُرمایه‌ای برضد خطرات خود برتربینی به‌شیوۀ آمریکایی مطرح می‌کند.»
اوانز توماس، نویسنده کتاب بلوف آیزنهاور: جنگ سرّی آیزنهاور برای نجات جهان
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی