آغازی دوباره (نسل نو اندیش)

(5)
نویسنده:

1,199,000ریال

1,079,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
297

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آغازی دوباره

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
بهترین تصمیمی که برای زندگی خود می‌گیری این است که پروردگار را مرکز زندگی خویش قرار دهی. این نخستین گام ضروری برای استفاده کردن از تمام ظرفیت‌هایت است. کلید اینکه هر روز یک زندگی شگفت‌انگیز را تجربه کنی این است که ارتباط خود را با خداوند پرورش بدهی. باید به خداوند متصل بمانیم تا بتوانیم قدرت او را دریافت کنیم و نیرو بگیریم تا هر برنامه‌ای را که برای ما دارد، به سرانجام برسانیم.
هر رابطه‌ای به‌مرور زمان رشد می‌کند. خداوند از تو توقع ندارد بی‌عیب‌و‌نقص باشی. او انتظار ندارد که همه‌چیز را بدانی. او می‌خواهد هر بار با او یک گام برداری. می‌خواهد لطف خود را به تو نشان بدهد و بخشی از زندگی روزمره‌ات باشد. شاید ابتدا عجیب به نظر بیاید، اما مانند هر ارتباط جدیدی، هرچه بیشتر با او وقت بگذرانی، همه‌چیز راحت‌تر می‌شود. به همین دلیل من این کتاب را نوشتم تا به تو کمک کنم با خداوند ارتباط برقرار کنی و راه و روش‌های او را بیاموزی!
امروز مطمئن شو که خداوند از گذشته، ناامیدی‌ها و مشکلات تو بزرگ‌تر است. شاید اشتباهات زیادی کرده باشی، اما خداوند می‌تواند از آن اتفاقات به نفع تو بهره ببرد. شاید دیگران به تو ضربه زده باشند، اما اگر به خداوند اطمینان کنی، او تو را احیا خواهد کرد. فقط بر زندگی جدیدی که با او داری تمرکز کن. فکر کن این هم یک تغییر فصلی است. وقتی زمستان جای خود را به بهار می‌دهد، تمام کهنگی‌های طبیعت از بین می‌روند و زندگی‌های جدید شروع می‌شوند. شاید گذشته‌ای سرد و دلگیر داشتی. شاید رؤیاهایت به خواب زمستانی فرو رفته و مدفون شده‌اند؛ اما اینک موسم بهاران است! بهار به منزلۀ شروعی تازه است. اینک دوباره زمان رشد و تکثیر فرا رسیده است!
شاید تمام تغییرات دلخواهت را همین حالا نبینی. اما به خاطر داشته باش، تو کمال شکوفایی بهار را نیز فوراً نخواهی دید. طول می‌کشد تا برگ‌ها دوباره جوانه بزنند و شکوفه‌ها باز شوند. بهار یک‌مرتبه از راه نمی‌رسد؛ بنابراین رابطه با خداوند نیز به همین صورت است. فقط مطمئن باش که او در تلاش است تا خیر و برکت را به تمام جوانب زندگی تو بیاورد.
وقتی این کتاب را می‌خوانی قلبت را برای آنچه خداوند هویدا می‌سازد، پذیرا کن.در بخش اول، دربارۀ هشت کلید اساسی صحبت می‌کنم تا بتوانی به خداوند متصل بمانی و در کمال برکت و لطف او زندگی کنی. در بخش دوم، به تو کمک می‌کنم تا با چیزی مواجه شوی که اغلب به‌عنوان بزرگ‌ترین مانع اتصال تو به خداوند به شمار می‌رود؛ یعنی همان گذشته‌ای که مانع تو و راه‌های جدید ارتباط با خداوند بوده است. در بخش سوم، با اشتیاق بسیار گنجینه‌ای از خردورزی و بینش را فراهم کرده‌ام که با کشف آن به بزرگ‌ترین و اساسی‌ترین منبع الهام در رابطه با خداوند دست خواهی یافت. تو می‌توانی با قدرت کلام پروردگار و وعده‌های او تمام نیازهای خود را برآورده کنی.
فرقی نمی‌کند زندگی روزمرۀ تو چطور پیش می‌رود. باز هم وقت بگذار تا با خداوند خلوت کنی، به‌این‌ترتیب رابطۀ شما قوی‌تر می‌شود و می‌توانی از کمال برکت‌هایی که برای تو فراهم آورده است، بهره ببری!
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی