Barking up the Wrong Tree این راهش نیست (جنگل)

(1)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
45

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب Barking up the Wrong Tree این راهش نیست

انتشارات جنگل جاودانه منتشر کرد:
کتاب زبان اصلی Barking Up the Wrong Tree برای اولین بار در سال 2017 منتشر شد که در جایگاه پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. اریک بارکر در این کتاب می‌کوشد با رویکردی متفاوت و متناسب با توانایی‌ها و ویژگی‌های فردی هر شخصی، پرده از رمز و راز موفقیت شخصیت‌های بزرگ و مهم بردارد و به خواننده کمک می‌کند تا بر اساس توانمندی‌ها و علایق خویش در مسیر درست قدم گذارد. در حقیقت، همان‌طور که از اسم کتاب مشخص است، نویسنده قصد دارد تا به مخاطب خود بگوید از آن‌جایی که هر انسانی ویژگی‌های شخصیتی منحصربه‌فرد خود را دارد، بنابراین نمی‌توان نسخه واحدی را برای موفق شدن همه افراد تجویز کرد.
با بررسی ورای آنجه که افراد بسیار موفق و مطرح را از عموم مردم جدا می‌کند، می‌توان به این نکته پی برد که برای رسیدن به موفقیت، بهتر است در چه مواقعی از آن‌ها تقلید کنیم و راه آن‌ها را در پیش گیریم و چه زمانی شبیه‌شان نباشیم و مطابق با سلیقه خود عمل کنیم.
اریک بارکر در کتاب سوراخ دعا را گم کردن، با مهارتی خاص جزییاتی از زندگی روزمره را مورد بررسی قرار می‌دهد که به‌دلیل دل‌مشغولی‌های متعدد به فراموشی سپرده‌ایم و حتی آن‌ها را بی اهمیت می‌شماریم. این جزییات، در ظاهر چندان مهم نیستند اما در عمل می‌توانند منجر به ایجاد تغییرات چشم‌گیری در مسیر پیشرفت و موفقیت شوند. این کتاب تنها بر اساس تجربه و نظر شخصی نویسنده پیرامون موفقیت نوشته نشده، بلکه در آن به پژوهش‌های علمی متعددی و همچنین تجربیات تعداد زیادی از افراد موفق و سرشناس اشاره شده است.
در بخشی از کتاب Barking Up the Wrong Tree آمده است: «بدون اینکه به افراد شارلاتان شبیه شوید چه درس‌هایی می‌توانید از آن‌ها بگیرید؟ یکی از مسائلی که در کل تحقیق به آن اشاره شده بود، این بود که افراد شارلاتان از اینکه کمی خودنمایی کنند نمی‌ترسند. آن‌ها از خودشان تعریف می‌کنند، گفتگو می‌کنند و خودشان را نشان می‌دهند. شما هم می‌توانید بدون اینکه به فردی شارلاتان تبدیل شوید همین کارها را انجام دهید. ممکن است نتوانید همۀ آنچه را آن‌ها به‌ دست می‌آورند به‌ دست آورید ولی می‌توانید از قرار دادن خودتان در آن موقعیت سود ببرید، بدون اینکه روح خود را از دست بدهید.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی