Big Magic جادوی بزرگ (جنگل)

(4)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
208

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب Big Magic جادوی بزرگ

انتشارات جنگل جاودانه منتشر کرد:
کتاب Big Magic یک ابزار هوشمندانه برای کسی است که می‌‌خواهد یک زندگی خلاقانه و آزاد را تجربه کند. با استفاده از راهکارهایی که در کتاب ارائه شده‌‌است، ذهن ما کم‌کم یاد می‌گیرد که فکر‌کردن به رنج‌‌های بیهوده را کنار بگذارد تا آرامش کامل را تجربه نماید. گیلبرت ما را تشویق می‌‌کند که از گنج نهفته شده در وجودمان استفاده کنیم و آن را برای دستیابی به اهدافمان به کار بگیریم.
روزنامه واشنگتن پست درباره کتاب می‌گوید: «جادوی بزرگ، طریقه برگزاری یک زندگی خلاقانه است. عشق گیلبرت به ایجاد یک زندگی خلاقانه مسری است و با خواندن کتاب به شما سرایت می‌‌کند. در این کتاب توصیه‌‌های فوق‌‌العاده‌‌ای وجود دارد. گیلبرت فقط از زندگی خلاقانه صحبت نمی‌‌کند، بلکه به مشتاقان نشان می‌‌دهد که چگونه باید این زندگی را تجربه کنند.»
مجله بین‌‌المللی کاسموپولیتن (Cosmopolitan) درباره کتاب می‌‌گوید:« نویسنده کتاب مشهورِ بخور، عبادت کن، عشق بورز، حالا در کتاب جادوی بزرگ، مهارت تجارت خلاقانه را به‌ وضوح مشخص می‌کند. ما هم برای شنیدن حرف‌هایش، سرتاپا گوش هستیم.»
روزنامه هافینگتن پست «Huffington Post» درباره کتاب می‌گوید: «الیزابت گیلبرت، همانند یک موجود در روح من جریان دارد. من از وقتی این کتاب را خواندم، کاملاً رویه خود را برای داشتن یک زندگی خلاقانه، تغییر داده‌‌ام.»
وب‌سایت آمریکایی دیلی بیست (The Daily Beast) درباره کتاب نوشته‌است:‌ «جادوی بزرگ با نویسندگان و هنرمندانی که پروژه تولید اثر را بسیار سخت و دشوار می‌‌دانند، همراه خواهد شد؛ از طریق داستان‌‌هایی که از شکست‌‌های مکرر نویسنده می‌‌گوید و رفتارهای خلاقانه‌‌ای که او در این زمینه به کار گرفته‌‌است. گیلبرت خوانندگان را ترغیب می‌‌کند تا به دنبال یک زندگی خلاقانه باشند که این زندگی با حس کنجکاوی ساخته خواهد شد، نه با احساس ترس و ناامیدی.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی