notes on a neverus planet (جنگل)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
137

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب notes on a neverus planet

انتشارات جنگل جاودانه منتشر کرد:
هنگامی که مت هیگ، نویسنده کتاب Notes on a Nervous Planet دچار افسردگی شدید و سندروم هراس شد، مدت زمان زیادی طول کشید تا توانست تمام راه‌‌هایی که جهان بیرونی انسان سلامتی روحی او را می‌تواند تحت تأثیر قرار دهد کشف کند و آن‌‌ها را به طور دقیق بشناسد. کتاب یادداشت‌‌هایی برای سیاره پراسترس، مجموعه‌‌ای بی‌‌نظیر از تمامی مشاهدات او در این دوره است. او با نگاهی موشکافانه، تمامی موانعی که مانع خوشبختی انسان می‌شود را جمع‌‌آوری کرده و به بررسی آثار مخرب پیشرفت‌‌های تکنولوژی بر سلامت روان انسان می‌پردازد. هیگ با کلامی گیرا و صریح در کتاب موفقیت و انگیزشی خود به ما نشان می‌دهد که چگونه تبلیغات و دنیای تجارت اجازه نمی‌دهند که انسان آن‌قدر که شایسته است، شاد و خوشبخت زندگی کند. او همه‌‌چیز را با نگاهی وسیع و متفاوت بیان می‌کند و برای ما از نابرابری و تأثیرات رسانه‌‌های اجتماعی می‌گوید. همچنین هیگ به ما راهکارهایی جهت بهتر زیستن ارائه می‌دهد؛ راهکارهایی برای بهترخوابیدن و بیشتر ورزش‌‌کردن.
«نایجلا لاوسون»، روزنامه‌‌نگار، مجری تلویزیون و نویسنده مشهور بریتانیایی درباره کتاب می‌گوید: «این کتاب نشان‌دهنده چگونه زیستن در زمان حال است. یادداشت‌‌هایی برای سیاره پراسترس، در هر کجای دنیا که باشد، نظر خوانندگان خود را جلب می‌کند و رضایت آن‌‌ها را برمی‌‌انگیزد».
«استیفن فرای» کمدین و نویسنده مشهور انگلیسی درباره کتاب می‌گوید: «کتاب یادداشت‌‌هایی برای سیاره پر استرس را دو بار در روز، قبل یا بعد غذا میل کنید! آن‌گاه می‌‌بینید که شما را سرشار از بینشی عمیق، بصیرت، عشق و لطافت طبع خواهد‌ کرد».
روزنامه گاردین درباره کتاب می‌گوید: «واقعاً دوست‌‌داشتنی و تفکربرانگیز است. این کتاب به شما حرف‌های شگفت‌‌انگیزی از زندگی در عصر دیجیتال و فرصت‌‌ها و تهدیدهای شبکه‌‌های اجتماعی می‌زند».
روزنامه «ساندی تایمز» درباره کتاب می‌گوید: «لطیف، صادق و جذاب... هیگ با مهارتی شگفت‌‌انگیز افسردگی را به ما نشان می‌دهد. این کتاب یک جانشین بسیار ارزشمند برای کتاب قبلی او، «دلایلی برای زنده‌‌ماندن» (Reasons to Stay Alive)، است».
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی