Reasons To Stay Alive دلایلی برای زنده ماندن (جنگل)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
269

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب Reasons To Stay Alive دلایلی برای زنده ماندن

انتشارات جنگل جاودانه منتشر کرد:
کتاب Reasons to Stay Alive یک کتاب بسیار خواندنی در ژانر کتاب‌های انگیزشی، موفقیت و بیزینس است و به خصوص برای کسانی است که دچار بیماری افسردگی هستند یا از اینکه افسردگی بگیرند، درهراسند. چون نویسنده کتاب شخصی بوده که توانسته غول افسردگی را شکست دهد و با عشق‌‌ورزیدن به والدین و همسر خود، کتاب‌خواندن و نوشتن احساساتش را تحت کنترل بگیرد و بیماری را به طور کامل درمان کند، می‌تواند حرف‌‌هایش برای خوانندگان کتاب بسیار مؤثر واقع شود و به آن‌ها کمک کند تا از زندگی خود با تمام وجود لذت ببرند و قدر لحظه‌‌به‌‌لحظه زندگی خود را بدانند.
کتاب دلایلی برای زنده‌‌ماندن، اثری کوتاه و صریح است که روش‌های درست برخورد با بحران‌‌های روحی و روانی را در اختیار ما قرار می‌دهد. کتابی تکان‌‌دهنده و لذت‌‌بخش که به‌راحتی می‌تواند همانند یک مشاور خوب و حرفه‌‌ای، در کنار انسان‌‌هایی باشد که از افسردگی می‌‌هراسند و دوست دارند باتمام وجود از زندگی لذت ببرند. زندگی همه انسان‌‌ها با مشکلاتی روبرو می‌شود که گاهی آن‌ها را ناامید می‌کند یا انگیزه ادامه‌‌دادن را از آن‌‌ها می‌گیرد. اگر آن‌‌ها در مقابل این مشکلات نتوانند از خود مراقبت کنند، نیازمند کسی یا چیزی هستند که یاری‌‌رسان آن‌‌ها باشد. مت هیگ با زبانی ساده و صادقانه، زندگی خود را شرح می‌دهد تا الهام‌بخش هزاران نفری باشد که عمیقاً احساس ناراحتی و ناامیدی می‌کنند و نمی‌توانند از زندگی لذت ببرند. علاوه‌‌بر‌این، زبان طنز کتاب، به ما کمک می‌کند که از خواندن آن لذت ببریم. او با یادآوری زیبایی‌های زندگی به ما می‌گوید که همیشه دلایلی برای زنده‌‌ماندن وجود دارد.
«سایت بوک‌ ریپورتر» (BOOK REPORTER) درباره کتاب می‌گوید: «کتاب دلایلی برای زنده‌ماندن، خواندنش بر هر آدمی که با افسردگی دست‌و‌پنجه نرم کرده‌‌است یا به کسی که افسردگی دارد، عشق می‌ورزد، واجب است.»
روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» (THE DAILY MAIL) کتاب را شگفت‌انگیز و تکان‌دهنده وصف کرده‌‌است.
«استفین فرای» (Stephen Fry) کمدین، مجری، هنرپیشه و نویسنده مشهور آمریکایی مت هیگ را به دلیل نوشتن این کتاب، مردی فوق‌‌العاده و عجیب‌‌و‌غریب توصیف کرده‌است.
روزنامه گاردین نیز درباره کتاب می‌گوید: «تجربیات راوی کتاب، به گونه‌ای است که انگار 400 سال سن دارد. اما طرز بیان جملات را که می‌خوانی، می‌فهمی با یک کتاب کاملاً مدرن روبرو هستی. مت هیگ می‌تواند خودش را در قلب خوانندگانش جا دهد. نیرو و انرژی که این کتاب به خواننده‌هایش القا میکند، آن‌قدر زیاد است که نمی‌توان آن را توصیف کرد.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی