فلورانس نایتینگل

(3)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
259

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فلورانس نایتینگل

انتشارات خزه منتشر کرد:
با این شرح حال ساده، ماجرای حیرت انگیز و جذاب فلورانس نایتینگل را کشف کنید. داستان «بانوی فانوس به دست» که در زمان جنگ، از سربازهای بریتانیایی با روشی جدید مراقبت و پرستاری کرد. فلورانس نایتینگل در زمانی علم پرستاری را بنیان گذاشت که زن ها حق نداشتند شغلی بیرون از خانه داشته باشند، آن هم شغلی در زمینه های علمی. او استانداردی جدید برای مراقبت های پزشکی تعریف کرد. فلورانس نایتینگل برای بهبود شرایط بیماران، گروه های پرستاری را هدایت کرد و جان هزاران نفر را در زمان جنگ و بعد از آن نجات داد. با این کتاب، از ریز و درشت ماجرای زندگی الهام بخش و پر از انگیزه ی او آگاه شوید.
داستان های زندگی مجموعه ای خواندنی و مبتکرانه از زندگینامه ی مشاهیر جهان است، شخصیت هایی که به علم و فرهنگ و دستاوردهای انسانی بشر کمک های شایان توجهی کرده اند.
داستان های زندگی از واقعیت های اساسی فراتر می روند و زندگی واقعی و هیجان انگیز جالب توجه ترین چهره های تاریخ را به شکلی نو بیان می کنند. کتاب های این مجموعه پر از طرح و تصویر و نقشه و نمودار و واژه نامه و نقل قول های الهام بخش و اطلاعات مفید است. در هر کتاب عکس ها و تصاویری هست که بعضی از آن ها برای اولین بار به صورت عمومی منتشر می شوند. خلاصه در داستان های زندگی داستان های خواندنی و زیبایی در انتظار شماست. داستان هایی برای یک عمر زندگی.
داستان های زندگی، مجموعه ای برای هر خانه و کتابخانه
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی