30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
هفتم
زیست و زمین شناسی هفتم
زیست و زمین شناسی هفتم
تخفیف

%20

زیست و زمین شناسی هفتم

(0)

2,210,000ریال

1,768,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
57

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زیست و زمین شناسی هفتم

انتشارات علامه حلی منتشر کرد:
مشاهدۀ دقیق جهانِ شگفت‌انگیز، و نه تنها نگاه کردن و به سادگی از کنار این همه شگفتی عبورکردن، بنیاد اساسی علوم تجربی است و خود زمینه ساز فرآیند مهم دیگری که زندگی بشر را متحول کرد: «پیدایش فناوری». فناوری یا همان تکنولوژی، را می توان به سادگی، «کاربرد علوم مختلف در زندگی روزمرّه، در جهت سهولت زندگی بشر» تعریف کرد. این امر مهم، هرگز به دست نمی آمد، اگر به مجموعۀ دانسته های بشر یا همان علوم مختلف، تنها به دیدۀ مجموعه ای از محفوظاتِ کتابی نگاه می شد!
مهارت هایی مانند استدلال، طراحی آزمایش، به کار بستن داده های علمی، طبقه‌بندی آموخته ها و نظایر آن‌ها، همگی در جهت به کار بستنِ هرچه بیش‌تر علم در زندگی انسان، یا به تعبیری «پیش-رفت فناوری»، امری ضروری و غیرقابل انکار است.
یادگرفتن و نیز یاد دادن علوم، به هر گروه سنی و در هر سطحی، از کودکان پیش دبستانی گرفته تا پژوهشگران مقطع دکترا، تنها جمع آوری و به خاطر سپردنِ مشتی داده های حفظی نیست. علم را باید فهمید، لمس کرد، آن را در اطراف خود دید، به کار بست و در نهایت از این همه دانایی و توانایی لذت برد! از این رو، دغدغۀ بسیاری از دست‌اندرکاران امر آموزش و پرورش، این است که علم، در خورِ جایگاهش در مقاطع مختلف تحصیلی تدریس شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی