فعل بی وفایی

(8)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
902

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فعل بی وفایی

انتشارات نون منتشر کرد:
لنا اندرشون نویسنده ی نامدار سوئدی و خالق رمان «تصرف عدوانی» در رمان «فعل بی وفایی» با درایت و هوشمندی به شرح دقیق تجربه ی استر نیلسون (زنی نویسنده و روشنفکر) در رابطه ی عاشقانه ی عجیبش با اولاف (هنرپیشه ی تئاتر) می پردازد و توصیفی دقیق، بی رحمانه و دردناک از درگیری ها و پیچیدگی های این رابطه ارائه می کند.
اولاف و استر مثل دو چرخ دنده اند، چرخ دنده ها با هم ترکیب یا جفت نمی شوند، هیچ وقت از این حالت که شروع یکی به منزله ی پایان دیگری است خارج نمی شوند. پیش فرض وجود هم اند. یکدیگر را به حرکت در می آورند و پیش می برندو در هماهنگی کامل هستند. این چیزی بود که به نظر استر می رسید، یک چرخ دنده به خودی خود چیزی نیست جز ابزاری دندانه دار و بی حرکت، بی هیچ کارکرد و مسیری. اما برای ایجاد حرکت و برای درک توانایی ذاتی و هدف یک چرخ دنده وجود دو چرخ دنده ضروری است. متاسفانه برای سه چرخ دنده نیز همین قضیه صادق است! از نظر مکانیکی سه چرخ دنده در کنار هم عالی عمل می کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • زهره انوشه
    • پاسخ به نظر

    داستان کتاب، ادامه ی کتاب قبلی ( تصرف عدوانی ) است. داستان تکراری انسانها که با تحلیل های ذهنی و بی نظر نویسنده ( که از زبان استر بیان می شود)نوشته شده... ترجمه روان است و پانویس های کتاب بسیار کامل و کاربردی است..

  • تصویر کاربر

    • الهه باقری
    • پاسخ به نظر

    این داستان، استر نیلسون، زن نویسنده‌ی داستان، عاشق اُلاف استن می‌شود. او بازیگر تئاتری و همسری دارد که قصد ندارد از او جدا شود؛ ولی استر عاشق و دیوانه‌ی اوست.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی