30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
راهکار معجزه گر برای موفقیت بی نظیر در زندگی

راهکار معجزه گر برای موفقیت بی نظیر در زندگی

(1)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
119

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهکار معجزه گر برای موفقیت بی نظیر در زندگی

انتشارات نگاه نوین منتشر کرد:
من تکنیک های اثبات شده ای را یافته ام که می توانند برای رسیدن به دستاوردهای مطلوب مفید باشند. درک می کنم بی خوابی شبانه و اضطراب برای این که چگونه صورت حساب های تان را پرداخت کنید، چه حسی دارد. می دانم سرگردانی در بحران های زندگی تا چه اندازه آزاردهنده است. می دانم سردرگمی، تردید و تلاش برای پیدا کردن راه تحقق دستاوردهای مطلوب چه معنایی دارد.
در این کتاب نه تکنیک اصلی را برای پاکسازی ذهن و طراحی مجدد باورهای تان در جهت نیل به دستاوردهای مطلوب در اختیارتان قرار می دهم. توصیه می کنم این تکنیک ها را به همان ترتیبی که ارائه شده اند، مطالعه کنید. به این ترتیب یک شناخت زیربنایی از هر کدام از این تکنیک ها و شیوه ی عملکردشان پیدا خواهید کرد.
بعد، می توانید بگویید، «من راهکار سه یا هفت را دوست دارم، یا تکنیک های دو تا پنج را می پسندم». می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید. این کتاب را مجموعه ای از تکنیک های پاکسازی بدانید. بعد از بررسی سطرها و مشاهده ی محتوای شان می توانید از هر کدام از آن ها یادداشت بردارید و بگویید، «من این دومی را دوست دارم. دوباره به آن برمی گردم». از تکنیکی استفاده کنید که بیش ترین جذابیت را برای شما دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی