30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
هنرستان
کنکور الکتروتکنیک نکته به نکته فنی-کاردانش
کنکور الکتروتکنیک نکته به نکته فنی-کاردانش

کنکور الکتروتکنیک نکته به نکته فنی-کاردانش (فارابی)(چهارخونه)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
224

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کنکور الکتروتکنیک نکته به نکته فنی-کاردانش

انتشارات فارابی (چهارخونه) منتشر کرد:
کتاب آموزش نکته به نکته کنکور الکتروتکنیک کاردانی پیوسته شامل موارد زیر است :
آموزش نکته به نکته ی دروس
نکات کنکوری به صورت فصل به فصل
کتاب آموزش نکته به نکته الکتروتکنیک چهارخونه ویژه داوطلبان.شاخه فنی و حرفه ای – کاردانش شامل فصل های زیر می باشد:
کتاب نکته به نکته دروس الکتروتکنیک چهارخونه بهترین منبع برای داوطلبان.کنکور رشته ی الکتروتکنیک میباشد . این کتاب توسط گروه طراحان انتشارات چهارخونه که همگی از اساتید برتر کشور میباشند تهیه و به چاپ رسیده است. شما عزیزان و هنرجویان رشته ی الکتروتکنیک برای شرکت در کنکور میتوانید از این.کتاب برای درک بهتر مطالب درسی استفاده کرده زیرا این کتاب به صورت طبقه بندی.شده و فصل به فصل به آموزش نکات کنکوری دروس الکتروتکنیک می پردازد.
کتاب حاضر مجموعه ای است که شامل شش کتاب تخصصی رشته برق می باشد. مطالب به صورت نکته به نکته و کاملا به صورت آموزشی مطرح شده است. نگارندگان این کتاب سعی کرده اند که تجربه چندین ساله خود را در رابطه با تدریس رشته.برق از کلاس درس به کتاب منتقل کنند تا برای تمامی دانش آموزان فنی حرفه ای و کاردانش مفید باشد.
این کتاب در واقع مجموعه ای از مطالب دروس الکتروتکنیک به صورت نکته به نکته، نکات کنکوری به صورت فصل به فصل و شامل تست های کنکوری به صورت طبقه بندی شده به همراه پاسخنامه می باشد. شما عزیزان بعد از مطالعه دقیق این کتاب می توانید از کتاب مجموعه سوالات چهارگزینه ای الکتروتکنیک چهارخونه استفاده کرده و با حل تست های این کتاب که کاملا مطابق با استانداردهای کنکور می باشد خود را به خوبی برای کنکور آماده نمایید.
کتاب آموزش نکته به نکته کنکور الکتروتکنیک کاردانی پیوسته شامل تشریح کلیه دروس تخصصی الکتروتکنیک است که به صورت بسیار ساده و روان بیان شده است. از ویژگی های بسیار مهم این کتاب این است که شامل تجربیات 15 ساله تدریس اساتید رشته الکتروتکنیک می باشد که به صورت کامل و روان تمامی مطالب مربوطه و نکات کنکوری در کتاب درج شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی