یک خانواده عجیب

(0)
نویسنده:

350,000ریال

315,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
218

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یک خانواده عجیب

انتشارات خزه منتشر کرد:
بوفی نیل بیست سال تمام در حوزه ی علوم کامپیوتر کار می کرد، اما همواره مشتاق بود که برای فرار از روزمرگی ها بتواند درباره ی داستان ها و اتفاقات غیرعادی زندگی اش بنویسد. نهایتا هم تصمیم خود را عملی کرد که نتیجه اش شد کتاب یک خانواده ی عجیب. این کتاب از همان بدو انتشار مورد استقبال فوق العاده ای قرار گرفت؛ چنانکه مجله ی نقد کتاب کرکاس درباره اش نوشت:
«کتابی دلنشین و احساس برانگیز درباره ی کمی متفاوت بودن.» سایت آمازون هم این گونه به استقبال آن رفت: «نه شبیه خانواده ای عادی، نه شبیه خاطراتی عادی. کتاب یک خانواده ی عجیب بیشتر شبیه داستانی است خیالی مملو از تعلیق، هیجان و شوخ طبعی»
بوفی نیل در اولین و تنها کتاب خود از خاطراتش به عنوان زنی می نویسد که جدا شده است، دو فرزند شلوغ کار دارد که باید به تنهایی آنها را بزرگ کند، شغلش سنگین و طاقت فرساست، مادربزرگش در آستانه ی مردن است و در كل، زندگی بر وفق مرادش نیست، اما نه تنها از پا نمی نشیند، بلکه به بازسازی زندگی اش می پردازد. در واقع یک خانواده ی عجیب را می توان کتابی دانست که با زبانی ساده و طنازانه در ستایش امیدواری و ایمان نوشته شده است و البته در ستایش نوشتن.
***
سال ها بعد، در مقام یک زن متأهل، بالاخره فهمیدم که عاشق شدن، آسان ترین بخش کار بوده. چالش واقعی این بود که عاشق بمانید. در ابتدا، عادات و خصلت های معدودی وجود داشتند که درباره ی یکدیگر تحسین می کردیم. بعد از مدتی، آن عادت ها همان چیزهایی بودند که واقعا از آن ها نفرت داشتیم، و زمانی که جدا شدیم، دلمان واقعا برای همان عادت ها تنگ شد. من پی بردم که باید عاشق کسی شوم که اجازه ی تغییر را به من بدهد، اما نخواهد که مرا تغییر دهد.
- از متن کتاب
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی