هوش مصنوعی ناب

(0)
نویسنده:

2,499,000ریال

2,249,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
380

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هوش مصنوعی ناب

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
راه اندازی و رشد یک استارت آپ جدید، همواره چالش برانگیز بوده است.برای حل این چالش لازم است کارآفرینان و رهبران ذهنیت گشوده ای نسبت به آزمودن رویکردهای جدید و نوآور داشته باشند تا بتوانند شانس موفقیت خود را افزایش دهند و این با ریسک همراه است.
می توانید با پیش گرفتن یک رویکرد منطقی و علمی به منظور یافتن بهترین استراتژی برای اداره کسب و کارتان شانس موفقیت خود را افزایش دهید.تا کنون جنبش استارت آپ ناب یکی از موفق ترین رویکردهای سیستماتیک بوده است.این رویکرد به شکل گسترده در سراسر جهان پذیرفته شده و‌نحوه ساخت استارت آپ ها و ارائه محصولات جدید را دستخوش تغییر کرده است.
امروزه رقابت بر سر میزان و سرعت یادگیری به تمایز اصلی استارت آپ های موفق و شکست خورده تبدیل شده است.شرکت هایی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند، میتوانند سریع تر بسنجند ،یاد بگیرند، تکرار کنند و در نهایت رقابت را برای دیگران دشوارتر سازند. با بهره گیری از خرد رویکرد که اریک ریس در کتاب استارت آپ ناب (The Lean Startup) مطرح کرده است، می توانیم در دوران طلایی هوش مصنوعی، شانس دستیابی به نتایج موفقیت آمیز را به طور چشمگیری افزایش دهیم.
این کتاب برای چه کسانی است؟
این کتاب برای هر کارآفرین، رهبر، مدیر اجرایی یا سرمایه گذاری است که به دنبال مزیت رقابتی افزایش مقیاس جذب مشتری است تا رشدی بهتر، هوشمندانه تر و سریع تر از رقیبان داشته باشد. به این ترتیب، بنیان گذاران الهام بخش یا باتجربه، مدیرعاملان، مدیران بازاریابی، سرمایه گذاران خطرپذیر و مدیران ارشد رشد و جذب کاربر و همچنین اعضای کلیدی تیم هایشان می توانند از مطالعه این کتاب سود ببرند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی