30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
دختری که او می شناخت

دختری که او می شناخت

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
284

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دختری که او می شناخت

انتشارات سنگ منتشر کرد:
یک رمان آمریکایی عاشقانه که از کندی تا یازده سپتامبر را دستمایه‌ی ساخت داستان خود کرده است...
اگر برای تجربه‌ی عشق اول شانس دوباره‌ای داشته باشید چه می‌کنید؟ «دختری که او می‌شناخت» درباره‌ی دختری به نام «آنیکا رز» است. آنیکا به نوع خفیفی از بیمار اوتیسم مبتلا است. تنهایی را دوست دارد. در موقعیت‌های اجتماعی احساس سردرگمی می‌کند، حرف‌های نادرست می‌زند و اشتباه رفتار می‌کند. انگار نمی‌تواند حس دیگران را بفهمد. تنهایی و سکوت در بین کتاب‌ها یا بازی شطرنج را به بودن با آدم‌های دیگر ترجیح می‌دهد. همه‌ی آدم‌های دیگر به جز دوست خاصی به نام «جاناتان». آنیکا از بودن با جاناتان لذت می‌برد، ولی ده سال است او را ندیده تا این‌که سروکله‌ی او دوباره پیدا می‌شود...
این شروع رمان «تِریسی گارویس گرِیوز» است که از یک عشق غیرمعمول اما بسیار باورپذیر شروع می‌شود و به حوادث و مسایل اجتماعی بسیار معروف و مهم نظیر ماجرای یازده سپتامبر می‌رسد. گریوز در بستر یک عشق با ماجراهای شگفت‌انگیز و جذاب، به مسایل مهمی نقب می‌زند و داستانی می‌سازد که شما را وادار می‌کند کتاب را زمین نگذارید.
کالین هوور: «تریسی گارویس گریوز» داستانی باورنکردنی با شخصیت‌هایی بی‌همتا ساخته است که دل‌تان می‌خواهد مسایل آن‌ها را ریشه‌یابی کنید. سی صفحه‌ی آخر کتاب، مرا بر لبه‌ی صندلی نشانده بود. این کتاب زیباست.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی