عامل ارزش ها راز موفقیت و جهش

(4)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1347

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عامل ارزش ها راز موفقیت و جهش

انتشارات نگاه نوین منتشر کرد:
دکترجان دمارتینی: قدرت عامل ارزش ها فوق العاده است. افرادی که با آن ها کار کرده ام از این رویکرد استفاده کرده اند تا کارشان را شکل دهند، الگوهای زندگی شان را پیدا کنند، از درد مزمن و بیماری شان خلاص شوند، روابط شان را با همسرشان، والدین و فرزندانشان بهبود دهند و دوباره به عمیق ترین نداهای معنوی شان متوسل شوند. این تمرین ها روش هایی را که من برای خلق و حفظ زندگی فوق العاده ام استفاده کرده ام، در بردارد. دستاوردهای شخص خودم و موفقیت های دانشجویانم هر روز قدرت بیکران درک مهم ترین ارزش ها و هدفگذاری متناسب با آن ها را به من یادآوری می کند. اگر در طی حیاتم در زمین یک چیز یاد گرفته باشم، آن توانایی قابل توجه انسان در غلبه بر موانع، تغییر چالشی ترین موقعیت ها و پیدا کردن عمیق ترین مفهوم در زندگی اش است. ولی کلید این تغییر هربار و همیشه عامل ارزش هاست. شناختن مهم ترین ارزش های تان شما را قادر می کند فعالیت های تان را همراستا با اموری قرار دهید که برایتان مهم تر هستند. آگاهی نداشتن از مهم ترین ارزش ها به میزان قابل توجهی خلق یک زندگی پرمعنا و سرشار از کامیابی را سخت می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • حسن کریمی
    • پاسخ به نظر

    این کتاب با بیان ساده و شیوا شما رو از سردر کمی نجات میده و به سوی کمال فردی سوق میده واقعا از ناشرین این کتاب و از شما قدر دانی میکنم بابت تهیه این کتاب. به بیان ساده زندگی من رو از این رو به اون رو کرد. واقعا به همه دوستان توصیه میکنم

  • تصویر کاربر

    • ایمان خردمند
    • پاسخ به نظر

    این کتاب با ترجمه روان و بیان ساده شما را به پرسش گری از خودتان تشویق می کند و حقایقی که بیان می کند برای هرکس در زندگی مصادیق خاص خودش را دارد. به نظرم نویسنده از کلی گویی و سخنان زرد طفره رفته و فقط نگاه کاربردی خود را با شما اشتراک می گذارد. کتابی است که باید بیش از یک بار بخوانید تا بتوانید از مفهوم عامل ارزش ها در زندگی بیشتر و بهتر بهره مند شوید.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی