تیاتر

(0)

1,350,000ریال

1,215,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
188

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تیاتر

انتشارات شفیعی منتشر کرد:
مجموعۀ ذیل کتابی است به ترتیب بازی «تیاتر» که بنا به معروف به قلم مرحوم پرنس میرزا ملکم خان ناظم الدوله بن میرزا یعقوب خان اصفهانی است. نسخۀ این رساله در ایران نایاب است و تنها پیش بعضی اشخاصی که به جمع تالیفات ملکم خان هوسی داشتند پیدا می شود. این کتاب در ضمن پاورقی روزنامه اتحاد منطبعۀ تبریز (که از اوایل صفر سنۀ 1326 تا اواخر جمادی الاولی آن سال منتشر می شد) از روی نسخۀ متعلق به جناب آقا سید حسن نقی زاده به تفاریق نشر می شد ولی پیش از آنکه نشر آن به اتمام رسد واقعا 23 جمادی الاولی سنۀ 1326 و بر هم زدن اساس مشروطیت پیش آمده و باعث تعطیلی همه جراید مشروطه طلب شد و این کار ناقص ماند.
نسخۀ حالیه که این کتاب در برلن از روی آن چاپ شده متعلق به کتابخانۀ حضرت اجل آقای دکتر روزن وزیر امور خارجه سابق دولت فخیمۀ آلمان است که خود نیز از مستشرقین معروف می باشند و سال ها در ایران بوده و نسخ فارسی زیادی جمع آوری کرده اند و اینک کتابخانه شخصی عالی و نفیسی دارند که از حیث نسخه های کتب شرقی بسیار ممتاز و بزرگ است.
حضرت معظم له در مقابل خواهش بعضی از ایرانیان محب علم و ادب از راه لطف به استنساخ و طبع این کتاب از روی نسخۀ خودشان اجازه فرمودند.
این کتاب را «چاپخانۀ شرکت محدوده کاویانی» واقعه در برلین محض خدمت به ادبیات فارسی به مخارج خودش به اهتمام و مباشرت سید جواد تبریزی طبع و نشر نمود و از حضرت معظم له صاحب نسخه بدین وسیله تشکر می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی