30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
کودکی با مغز تمام عیار

کودکی با مغز تمام عیار

(1)

1,180,000ریال

1,062,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
309

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کودکی با مغز تمام عیار

انتشارات بوی کاغذ منتشر کرد:
در این کتاب کاربردی و پیشگام، دکتر دنیل جی سیگل ،روانپزشک و نویسنده کتاب مشهور بینش ذهنی، و دکتر تینا پین برایسون، کارشناس فرزندپروری، دوازده راهبرد کلیدی را معرفی می کنند که برای فرزندپروری و رشد و سلامت مغز و آرامش و شادی بیشتر کودکان مفید است.
نویسندگان این کتاب دانشی جدید در مورد ارتباطات پیچیده ذهن و تکامل آن در اختیار شما قرار می دهند. رشد «مغز فوقانی» که وظیفه تصمیم گیری و متعادل سازی عواطف را برعهده دارد تا اواسط دهه سوم زندگی ادامه دارد. به ویژه در کودکان خردسال «مغز راست» و احساسات آن معمولا بر منطق «مغز چپ» تسلط دارد. تعجب آور نیست که کودکان کج خلقی، خشم و پرخاشگری را از خود بروز می دهند. با به کارگیری یافته های کتاب حاضر برای تربیت کودکان خود می توانید هرگونه نافرمانی و جدال یا ترس را به فرصتی برای یکپارچه سازی مغز و تقویت رشد آنان تبدیل نمایید.
کتاب کودکی با مغز تمام عیار راهبردها و مثال های مناسبی برای سنین مختلف در مواجهه با چالش های روزمره ارائه می دهد و در توضیح این مفاهیم به فرزندانتان شما را یاری می کند. این کتاب به شما می آموزد چگونه رشد هیجانی و عاطفی کودکان را پرورش دهید تا فرزندانتان از زندگی متعادل، منطقی و سرزنده برخوردار باشند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی