30بوک
کتاب عمومی
پزشکی و روان‌درمانی
عمومی
راهنمای عملی طب سوزنی اسکالپ

راهنمای عملی طب سوزنی اسکالپ

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
196

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای عملی طب سوزنی اسکالپ

انتشارات فارابی منتشر کرد:
طب سوزنی اسکالپ در حقیقت یک میکروسیستم قوی است که از طریق سوزن گذاری زیر پوست نواحی مودار سر، قادر به درمان حداقل صد بیماری شایع و اکثر صعب العلاج همچون: ام اس، سکته های مغزی، سرگیجه، میگرن، مشکلات روحی-روانی، مشکلات عضلانی-اسکلتی مثل سیاتیک، دردهای شانه، آرتروز، بی حسی ها و غیره می باشد؛ و یکی از روش هایی که در طب سوزنی به کار می رود و اخیرا در بیماری هایی که به شکلی با مسایل نورولوژیک ارتباط دارند، کاربرد فراوانی دارد.
این روش در درمان دردها، بی خوابی، افسردگی و استرس، اوتیسم، فلج فاشیال، تقویت حافظه، عوارض CVA، آفازی، پارکینسون، chorea و در بیماری های اطفال از جمله درCP، شب ادراری و در مشکلات زنان و زایمان از جمله دیس منوره، سندرم منوپازا خونریزی های رحمی، افتادگی رحم و ... بکار می رود.
طب سوزنی اسکالپ، یک روش درمانی سنتی چینی می باشد که از طریق تحریک سوزن ها بر روی پوست سر، باعث تحریک قشر مغز گردیده و برای درمان طیف وسیعی از بیماری ها، خصوصا بیماری های صعب العلاج به کار می رود و در اکثریت موارد نتایج درمانی، شگفت انگیز می باشد. لازم به ذکر است این روش، به دلیل تخصصی بودن آن در حوزه درمان طب سوزنی تنها با داشتن مهارت و آشنائی کافی با نقاط طب سوزنی، توسط اطباء و پزشکان محترم قابل انجام می باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی