دین و زندگی
تخفیف

%10

دین و زندگی (دوازدهم)(سفیر)

(0)

1,300,000ریال

1,170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
127

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دین و زندگی

انتشارات بهمن آبادی منتشر کرد:
کتاب حاضر قابل استفاده دانش آموزان شرکت کننده در کنکور می باشد. این مجموعه از سه بخش درسنامه، آیات و روایات و سوالات چهار گزینه ای تشکیل شده است که در زیر به آن ها اشاره شده است:
درسنامه: شامل تمامی نکات و مفاهیم هر درس ، بدون حذف هیچ نکته ای، کامل و جامع تر از کتاب درسی به صورت طبقه بندی شده و به زبانی ساده و در قالب نمودارهای درختی، مشخص شدن کلمات و اصطلاحات مهم و کلیدی هر درس با رنگی متفاوت، ارائه نکات طلائی، ارتباط های متن با آیه، حدیث و دیگر موضوعات مربوط به آن، ارائه تشابهات و تفاوت ها.
آیات و روایات: ارائه کلمات کلیدی هر آیه و ترجمه آن با رنگ متفاوت، پیام تمام آیات وروایات تا حد امکان به صورت جامع و به زبانی ساده بیان شده است،در بخش ارتباط ها، مشابهت ها، تناسب معنایی ها و … که در آخر پیام آیات و روایات آمده ،نکات و مفاهیم ارزشمندی بیان شده است که یادگیری آن ها کمک به یادگیری و دوره مطالب و موضوعات مهم دین و زندگی می نماید.
سوالات چهارگزینه ای: پس از پایان هر درسنامه، تمامی عبارات ها، نکات و مفاهیم آن درس در قالب سوالات خط به خط و به صورت مفهومی و ترکیبی به سبک کنکورهای سراسری چند سال اخیر طراحی شده است.
در ادامه سوالات کنکورهای سراسری داخل و خارج کشور در چند سال اخیر عینا و با تغییرات آورده شده که تمام آن ها دارای پاسخنامه می باشند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • علیرضا شبانی
    • پاسخ به نظر

    از کتاب هایی که بچه های کنکوری توصیه می کنن من زیاد از بچه تعریفشو شنیدم انشاء الله خوب باشه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی