30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
داستان کوتاه خارجی
داستان ‌های کوتاه امریکای لاتین
داستان ‌های کوتاه امریکای لاتین
تخفیف

%25

داستان ‌های کوتاه امریکای لاتین (شومیز)

(29)

4,500,000ریال

3,375,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2653

علاقه مندان به این کتاب
53

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب داستان ‌های کوتاه امریکای لاتین

انتشارات نی منتشر کرد:
دنیای گسترده و حیرت آور ادبیات امریکای لاتین تنها به رمان‌هایی که تاکنون خوانده‌ایم و خواهیم خواند محدود نمی‌شود. در این منطقه از جهان داستان کوتاه از دیرباز جایگاهی والا و قابل قیاس با رمان داشته است. آنچه در این مجموعه آمده است، کیفیت استثنایی این داستان‌ها را آشکار می‌کند و دریچه‌ی دیگری است بر دنیایی که هنوز برای مبهوت کردن ما شگفتی‌ها در آستین دارد.
این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه از نویسندگان امریکای لاتین است که توسط روبرتو گونسالس اچه وریا، استاد ادبیات امریکای لاتین و ادبیات تطبیقی دانشگاه ییل برای دانشگاه آکسفورد گردآوری شده است. کتاب سیر تحول داستان کوتاه امریکای لاتین را از دوره‌ی استعمار تا دوران معاصر بر خواننده روشن می‌کند و هر داستان نماینده‌ی خوبی برای هر دوره است.
عبدالله کوثری بیست ودوم آبان ۱۳۲۵ در همدان به دنیا آمد. پدر و مادرش همدانی بودند و ساکن آن شهر، اما در سال ۱۳۲۸ برای اقامت همیشگی به تهران رخت کشیدند. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدرسه‌ی نوبنیاد رازی و البرز به انجام رساند و سپس در رشته‌ی اقتصاد دانشگاه ملی (شهید بهشتی) ثبت نام کرد. در سال ۱۳۴۸ از دانشگاه فارغ التحصیل شد و پس از اتمام خدمت نظام، در سال ۱۳۵۱برای تکمیل زبان انگلیسی به انگلستان رفت. پس از بازگشت به ایران در سال ۱۳۵۲ در کتابخانه‌ی دانشگاه ملی مشغول به کار شد. در سال ۱۳۵۴ در پژوهشگاه علوم انسانی به ترجمه و ویرایش پرداخت و در سال ۱۳۵۵ در انتشارات دانشگاه صنعتی شریف به سمت ویراستار استخدام شد و بعد از انحلال آن سازمان با سمت ویراستار در دانشگاه فارابی به کار مشغول شد. در سال ۱۳۵۹ خود را از خدمات دولتی باز خرید کرد و از آن زمان تاکنون کار اصلی او ترجمه و گاه ویرایش بوده است. او در این سال‌ها گنجینه‌ای از آثار ادبی آمریکای لاتین را ترجمه کرده و از پیشتازان این عرصه به شمار می‌رود. کوثری همچنین تراژدی‌های بزرگ یونان چون آثار آیسخولوس و سنکا و ائوریپدیس را به فارسی برگردانده است است. از آثار ترجمه‌ی عبدالله کوثری که در نشر نی منتشر شده است: «مجموعه آثار آیسخولوس»، «ائوریپیدس»، «زنان تروا و توئستس»، «ریچارد سوم (در دست انتشار)»، «داستان‌های کوتاه امریکای لاتین»، «دن کاسمورو»، «کینکاس بوربا»، «حکومت نظامی»، «آئورا»، «سرگذشت سوررئالیسم» و «ایران، جامعه‌ی کوتاه مدت».
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی