30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
روانکاوی و روان‌درمانگری
سخنرانیهای ملانی کلاین در باب فن درمان

سخنرانیهای ملانی کلاین در باب فن درمان

(1)
نویسنده:

950,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
249

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سخنرانیهای ملانی کلاین در باب فن درمان

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
کتاب سخنرانی‌های ملانی کلاین در باب فن درمان حاوی شش سخنرانی است که او در سال 1936 برای دانشجویان جامعۀ روانکاوی بریتانیا ارائه کرد و در سال‌های بعد مطالب آن را به دفعات در سخنرانی‌های دیگر تکرار کرد. این سخنرانی‌ها در بخش بایگانی مربوط به ملانی کلاین در کتابخانۀ پزشکی ولکام پیدا شد و با وجود اینکه پیش از این الیزابت اسپیلیوس توضیحاتی در این باره داده بود اما هرگز به چاپ نرسیده بود. در این کتاب، جان اشتاینر به موضوعات مقابل می‌پردازد: مشخصه‌های فن درمان کلاینی؛ چگونگی تغییر فن او در طی سال‌ها؛ نظر او در خصوص نگرش صحیح روانکاوانه؛ و چگونگی تغییر فن روانکاوی از زمان مرگ او.
ملانی کلاین، که در سال 1927 از برلین به انگلستان مهاجرت کرد، به یکی از پیشگامان روانکاوی بعد از فروید تبدیل شد و سهم چشمگیری در شکل‌گیری نظریه و کاربست روانکاوی ایفا کرد. او یکی از پیشتازان تحلیل کودک بود و دستاوردهایش هم‌چنان به صورت گسترده در سراسر جهان تأثیرگذار است. این کتاب حاوی متن کامل شش سخنرانی به همراه تحلیل انتقادی جان اشتاینر است که خود به عنوان تحلیلگر و نویسندۀ برجستۀ کلاینی در سطح جهانی شهرت دارد.
با اتکا بر متون نادر و تا پیش از این چاپ نشده، سخنرانی‌های ملانی کلاین در باب فن درمان دیدگاهی جدید و مهم در فهم مدل کلاینی به خواننده ارائه خواهد داد. خواندن آن برای تمامی روانکاوها و روان‌درمانگران تحلیلی که به کار و میراث کلاین علاقه‌مند هستند و از آن تأثیر می‌گیرند ضروری خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی