30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
داستان کوتاه خارجی
اساطیر و افسانه های آمریکای جنوبی

اساطیر و افسانه های آمریکای جنوبی

(1)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
334

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اساطیر و افسانه های آمریکای جنوبی

انتشارات مهرودل منتشر کرد:
باید اعتراف کنم چیزی از جنس اشتیاق بی پایان و سیری ناپذیر همواره از کودکی به گونه ای راز آلود مرا مسحور خود کرده است؛ اشتیاق به تماشای دنیا و کشف ناشناخته ها، اشتیاق به شناخت فرهنگ ها و آداب و رسوم مردمان دنیا و اشتیاق به سفر. در طول سال هایی که فرصت زندگی در قاره ی زیبای آمریکای جنوبی را یافتم، تلاش نمودم تا اقامت خود را به فرصتی پژوهشی تبدیل نمایم تا بتوانم با فرهنگ و آیین های زیبای سرخپوستان مهمان نواز و آرام این گوشه از دنیا، بیشتر آشنا شوم . درس های بسیار با ارزشی از آن ها آموختم؛ آموختم که خاک مادر ما و آسمان پدر ماست، طبیعت روح دارد و مهربانی را می فهمد، و باران عاشقانه ترین سرود هستی است.
از این رو، سال هاست که بیشتر وقت خود را به پژوهش پیرامون افسانه ها، اسطوره ها و به طور کلی فرهنگ این بومیان ساده زیست و طبیعت دوست اختصاص داده و در این راستا، کتاب هایی را به فارسی ترجمه نموده ام.
کتاب حاضر و نیز کتاب "افسانه های پاچاماما" (انتشارات مهر و دل) از جمله ترجمه های مرتبط با اسطوره ها و افسانه های بومیان سرخپوست آمریکای جنوبی است که امیدوارم خوانندگان خوش ذوق فارسی زبان با مطالعه ی این قبیل کارها، هر چه بیشتر با فولکلور این نقطه از زمین زیبای مان آشنا شوند و از خواندن این قصه ها لذت ببرند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • معین موسوی نژاد
    • پاسخ به نظر

    من حدود 30 تا کتاب اساطیر دارم ولی چیزی که در این کتاب یا به نظر من نشریه (به خاطر حجم کم و ظاهر نه چندان جذاب) من رو جذب کرد افسانه های ماقبل تاریخ اساطیر این کتاب بود با این حال به عنوان یه کتاب کمکی و ابتدایی قابل پذیرش هست

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی