30بوک
کتاب زبان خارجی
کتاب آموزش زبان انگلیسی Course Book
خودآموز
خودآموز مکالمات روزمره انگلیسی برای سفر

خودآموز مکالمات روزمره انگلیسی برای سفر

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
143

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خودآموز مکالمات روزمره انگلیسی برای سفر

انتشارات الماس پارسیان منتشر کرد:
همان طور که می دانیم در زبان انگلیسی فرم «افعال» بر حسب کاربرد در جمله تغییر می كند. فعل اصلى در جمله صرف می شود ولی ممکن است سایر افعال به شكل مصدر، اسم مصدر، معلوم یا مجهول به كار بروند.
«حروف اضافه» كلمات كوتاهی هستند كه معمولا پیش از اسم ها قرار می گیرند و رابطه ی بخش های مختلف جمله با یكدیگر را نشان می دهند. به دلیل تنوع بسیار زیاد حروف اضافه در زبان انگلیسی، یكی از دشوارترین موارد آموزش این زبان را فراگیری همین حروف تشكیل می دهد.
«صفت ها» كلماتی هستند كه چگونگی افراد اشیا، مكان ها و... را بیان می كنند و فقط یك حالت دارند یعنی با اسم مفرد یا جمع مذكر یا مؤنث، به نحو یكسان استفاده می شوند و در موقعیت های مختلف جمله قرار می گیرند.
«قیدها» برای افزودن اطلاعات به یك عبارت استفاده می شوند و می توانند به كلمه دیگری از جمله، به صفت یاقید دیگر نیز اطلاعاتی اضافه كنند. یادگیری صحیح «تلفظ» لغات انگلیسی اهمیت بسیار دارد. در این زبان، تقریبا هر حرفی، اعم از صدادار و بی صدا صدایی دارد که از ظاهر و نام آن انتظار می رود. برخلاف تصور برخی از افراد، تلفظ حروف انگلیسى، تصادفی نیست، بلكه كاملا قابل پیش بینی و یادگیری است. «زمان» شكلی از فعل است كه عمل یا حالتی را در زمان نشان می دهد. در زبان انگلیسی سه زمان اصلى وجود دارد: گذشته، حال و آینده، و هر زمان، از چهار حالت ساده استمراری، کامل و کامل استمراری تشكیل می شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی