30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
روانکاوی و روان‌درمانگری
روان‌درمانی تحلیلی مبتنی بر روابط ابژه ای

روان‌درمانی تحلیلی مبتنی بر روابط ابژه ای

(0)

850,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
174

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روان‌درمانی تحلیلی مبتنی بر روابط ابژه ای

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
نظریه روابط ابژه‏‌ای یکی از چهار رویکرد اصلی در روان‌‏تحلیلگری است که به‏خاطر وجود برخی اصطلاحات روان‌‏پویشی و نیز اصطلاحاتی که بعدها توسط واضعان این نظریه ابداع شد، فهم نظری و کاربرد آن دشوار است. لذا این اثر می‏‌تواند در کنار سایر کتاب‏ها در این زمینه، به فهم بهتر این نظریه و کاربرد بالینی آن کمک کند.
این کتاب نظریة روابط ابژه‌ای را به شیوه‌ای ساده و موجز ارائه می‌دهد و کاربرد آن را در محیط‌های بالینی قابل درک می‌کند. علاوه بر این، قلم نویسنده، به سبکی داستان‌‏گونه، چیزی شبیه به هدایت یک موقعیت درمانی واقعی است و گفتگوهای میان درمانگر و بیمار در سراسر کتاب به منظور مصور ساختن موقعیت‏های معمول بالینی آورده شده است. آلن فرانکلند، خود یک روان‏پزشک در بیمارستان عمومی است و به چنین محیط‏ها و موقعیت‏های بالینی اشراف دارد.
فرانکلند همچنین راه‌هایی را پیشنهاد می‏‌دهد که در آن درمانگر می‌تواند فنون مختص به این نظریه را با دیگر انواع درمان یکپارچه کند. این اثر برای دانشجویان، کارآموزان، بالینگران روان‏پزشکی، روان‏شناسی، مددکاری اجتماعی و طب خانواده مطلوب و مناسب است و برای خوانندگانی که به دنبال سرآغازی مفید و موجز در روان‏درمانی با نگاه روابط ابژه‌ای هستند اطلاعات ارزشمندی را فراهم می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی