30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
روانکاوی و روان‌درمانگری
اعتماد به نفستان را بیابید و با آن زندگی کنید

اعتماد به نفستان را بیابید و با آن زندگی کنید

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
37

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اعتماد به نفستان را بیابید و با آن زندگی کنید

انتشارات خردگان منتشر کرد:
در سی سال اخیر در برخی از دانشگاه ها در کشورهای غربی به ویژه امریکا، دانشجویان، استادان با علاقه مندان کوشیده اند کتاب های مختلفی را که می خوانند در کتاب های کوچک تر به صورت خلاصه، و با هدف معرفی در آورند تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. با توجه به حوصله افراد و فرصت کمی که امروزه، به دلیل دغدغه های فراوان، برای بشر وجود دارد و به نوعی اقتضای زمانه پر از هیاهوی امروزی است، فرصت مطالعه آثار به صورت کامل برای همه خوانندگانی که دوست دارند کتاب را به صورت کاغذی بخوانند وجود ندارد.
در نظر داریم آنچه را که در کشورهای پیشرفته به صورت یک صنعت درآمده، در ایران طی پروژه ای مدت دار و در چندین مجلد - به صورت هفت کتاب در یک کتاب - دربیاوریم. این خلاصه ها چکیده ای از مهم ترین نکات در برجسته ترین کتاب های هر موضوع را شامل می شود که توسط گروهی از متخصصان همان رشته تهیه شده و برگرفته از خوانش چندباره کتاب است. استفاده از این کتاب های کوچک، علاوه بر خوانندگان عام، به ویژه به دانشجویان و علاقه مندانی که درصدد نوشتن مقاله و انجام پژوهش هستند کمک می کند تا در صورت تمایل و نیاز، کتاب اصلی را تهیه کنند.
«اعتماد به نفستان را بیابید و با آن زندگی کنید»، یکی از مجموعه این کتاب هاست که به بخش هایی از موضوعات مختلف روانشناسی می پردازد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی