30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
اگر پای خون در میان باشد

اگر پای خون در میان باشد

(9)
نویسنده:

3,210,000ریال

2,889,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1082

علاقه مندان به این کتاب
15

می‌خواهند کتاب را بخوانند
4

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اگر پای خون در میان باشد

انتشارات روزگار منتشر کرد:
استفن کینگ از تجربه‌ی پنجاه ساله‌ی خود برای خلق یک کتاب جدید به بهترین نحو استفاده کرده و اغلب مانند وسیله‎ای برای کشف ایده‌ها و سبک‌های جدید در اشکال مشابه رمان‌های ترسناک عمل می‌کند. در کتاب “اگر پای خون در میان باشد” چهار داستان جدید در قالب یک کتاب ارائه می‌شود که همگی الگوهای خاص و همیشگی استفن کینگ را با همان پیچیدگی‌های همیشگی‌اش به همراه دارند.
در این کتاب، استفن کینگ، نویسنده‌ی افسانه‎ای، مجموعه‌ای از چهار داستان جدید و حیرت انگیز – گوشی آقای هاریگان، زندگی چاک، موش و اگر پای خون در میان باشد – را ارائه می‌کند که هرکدام خواننده را به فضاهای شگفت انگیز و هراس انگیزی می‌برند.
داستان گوشی آقای هاریگان سبک کلاسیک و همیشگی رمان‌های استفن کینگ را حفظ کرده و با استفاده از فناوری، ارتباط با دنیایی فراتر از قبر را ایجاد می‌کند. ماهیت ترسناک این داستان نه به دنیای مردگان در قبرهایشان، بلکه به گوشی‌های داخل جیب شخصیت‌ها برمی‌گردد.
داستان زندگی چاک در واقع سه داستان مجزا در مورد زندگینامه‌ی چارلز کرانتز است که به صورت برعکس روایت شده و از مرگ او آغاز می‌شود.
داستان موش هم زمینه‌ای آشنا دارد که در آن یک نویسنده درگیر نوشتن یک داستان شده و چیزهای حیرت انگیزی را در ارتباط با دنیای اطراف تجربه می‌کند. این نویسنده که در طوفانی در خانه‌ای جنگلی به دام می‌افتد، کم‌کم قادر به صحبت با یک موش و معامله‌ای جبران ناپذیر در ازای پول می‌شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی