30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
آموزش، نقد و نظریه
چگونه یک مقاله علمی مناسب بنویسیم

چگونه یک مقاله علمی مناسب بنویسیم

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
145

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چگونه یک مقاله علمی مناسب بنویسیم

انتشارات زرین اندیشمند منتشر کرد:
نگارش مقالات جهت داوری و انتشار مهمترین بخش عرصه حرفه ای اغلب دانشمندان و مهندسان است. همچنین این موضوع بخش اساسی و جوهره فعالیت علمی را تشکیل می دهد. موضوعی تا این اندازه مهم باید به بهترین شکل ممکن انجام شود. با این حال اغلب دانشمندان و مهندسان خود را نویسنده ای چندان ماهر تلقی نمی کنند، پس یک دانشمند و متخصص متوسط چگونه می تواند اقدام به نگارش مقاله علمی نماید؟
خبر خوب آنکه برای اینکه مقاله علمی خوبی بنویسید، لزوما نیازی نیست نویسنده خوبی باشید، اما لازم است نویسنده ای دقیق باشید. در حالیکه خلاقیت به عنوان مهمترین لازمه علم در نگارش مقالات علمی نمایان می شود، در مجموع نگارش علمی خوب نیازمند نگارش خلاقانه نیست. به طور ویژه، نگارش برای مجلات علمی یا مهندسی که تحت بازنگری و داوری دقیق قرار می گیرند مستلزم یادگیری و اجرای فرمول خاص برای ارائه اثر علمی است.
کتاب حاضر کلیه موارد لازم با محوریت سبک و سهولت نگارش برای مجلات علمی تحت داوری را آموزش می دهد (جهت رعایت اصل اختصار، از واژه علم برای اشاره به علمی و مهندسی استفاده شده است). هر کسی که به آموزه های کتاب حاضر توجه دقیق داشته باشد می تواند به نویسنده ای خوب تبدیل شود. حداقل آنکه می توانید به قدر کفایت نویسنده خوبی شوید تا خوانندگان اثر شما را با کیفیت علمی مورد قضاوت قرار دهند و نه کیفیت نگارش.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی