30بوک
کتاب عمومی
علوم اجتماعی
جامعه شناسی و مردم شناسی
جامعه شناسی خانواده و سرمایه اجتماعی

جامعه شناسی خانواده و سرمایه اجتماعی (نشر لویه)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
106

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جامعه شناسی خانواده و سرمایه اجتماعی

انتشارات لویه منتشر کرد:
بشر در اعصار گذشته مقهور طبیعت بود و در عصر کنونی در محاصره اشیاء، اکسیری که می تواند انسان را از قهر طبیعت و هژمونی اشیاء خلاصی بخشد، ایجاد ارتباط سالم فردی و اجتماعی و در نهایت برقراری پیوند معنوی با الوهیت است. چه، به واقع بزرگترین خطری که انسان قرن بیست و یکم را تهدید می کند و می تواند او را به ورطه هلاکت کشاند، احساس تنهایی است.
مطالعات اجتماعی نشان داده که بسیاری از مسائل به ظاهر لاینحل انسانی، ناشی از روابط غیر رضایت بخش هستند. ریشه بسیاری از ناخشنودی های بشر، در روابط آسیب دیده است یا در از دست دادن یک رابطه مطلوب و یا نرسیدن به یک رابطه مورد نظر. از همین گذار است که کنش متقابل نمادی بنا بر ضرورت، هسته نظری اش را بر فراز روابط و مناسبات اجتماعی نمادی بنا می نهد.
جدای از موارد مذکور، آنچه که سخت مطمح نظر اثر پیش روست کاربست قواعد روش جامعه شناسی در مطالعه پدیده های اجتماعی است. لذا دو مولفه خانواده و سرمایه اجتماعی با اصول جامعه شناسی سنجیده و نشان داده شده است که در رهیافت کنش متقابل نمادی، کدام یک از اَشكال خانواده زمینه فرسایش و کدامین صُور آن، افزایش سرمایه اجتماعی را در پی دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی