30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
اسلام
تاریخ درخشان آل سعود

تاریخ درخشان آل سعود

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
121

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تاریخ درخشان آل سعود

انتشارات شهید کاظمی منتشر کرد:
وزیر دارایی سعودی، به خواست ملک عبدالعزیز، با خود صد گوسفند آورده بود. پادشاه سعودی حساب کرده بود نظامیان آمریکایی در این سفر دو روزه، مهمان او محسوب می شوند. فرمانده ناو، از دیدن قایق هایی که داشت گله گوسفندها را به سمت ناو می آورد غافلگیر شده بود و البته به پادشاه اجازه نداد گوسفندها را وارد ناو کند و تلاش کرد برایش توضیح دهد قوانین نیروی دریایی آمریکا سوار کردن حیوانات زنده را بر روی کشتی های جنگی اکیدا ممنوع کرده است. اما عبدالعزیز پایش را در یک کفش کرده بود. در اینجا سفیرادی وارد عمل شده و برای پادشاه توضیح داد خدمه اگر لب به این گوشت ها بزنند طبق قانون مجازات خواهند شد چون قوانین «تغذیه رسمی» را زیر پا گذاشته اند. عبدالعزیز رو به او کرد و پرسید: «اون وقت با چی زنده بمونیم؟!» ادی برای اطمینانش توضیح داد:
قبله عالم به سلامت باشند، غذا هست. اینجا داخل یخچال گوشت داریم.» عبدالعزیز فریاد کشید: «چی میگی؟ به من میگی گوشت خوک بخورم؟ نمیدونی گوشت خوک حرومه؟» در نهایت یک راه حل میانه پیدا شد، بالاخره (هرچند به سختی) به پادشاه اجازه دادند که هفت گوسفند همراه خودش وارد کشتی کند.
جالب آنکه تا کشتی راه افتاد، یکی از همراهان پادشاه گوسفندی را سربرید و شروع کرد به سلاخی و تمیز کردنش روی عرشه ناو آمریکایی!
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی