30بوک
کتاب عمومی
مذهبی
اسلام و عرفان
تربیت انسانی تمدن اسلامی

تربیت انسانی تمدن اسلامی

(0)

400,000ریال

360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
62

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تربیت انسانی تمدن اسلامی

انتشارات شهید کاظمی منتشر کرد:
اثر کار فرهنگی، صددرصد است و هیچ کار فرهنگی درست، بدون اثر نیست. تاثیر هیچ سرمایه گذاری ای مثل کار فرهنگی قطعی و نتیجه اش صددرصد نیست. اگر کار فرهنگی کم تاثیر باشد، بدانیم که ارکانش ناقص است و به میزان لازم انجام نگرفته است. باید عیب آن را یافت و اصلاح کرد..
این چنین کار بزرگ و گسترده ای پشتوانه، فکرونظر بسیار محکمی لازم دارد. اگر این پشتوانه فکری و نظری را نداشتید، این خطرها در کمین شماست. یک کار به شدت قوی و عمیق نظری و نرم افزاری حتما احتیاج دارید... به نظر من می رسد که این پشتوانه فکری و فرهنگی، بایست خیلی مورد اطمینان باشد. اگر نشد، دچارسطحی نگری می شوید، دچار انحراف می شوید. نه این که شما منحرف بشوید، تشکیلات تان آفت انحراف پیدا خواهد کرد، آفت سطحی نگری پیدا خواهد کرد، آفت تکرار پیدا خواهد کرد، احیانا آفت تحجرهای خطرناک پیدا خواهد کرد.
کارتحقیقی خیلی مهم است. کاری که از روی تحقیق و عالمانه باشد، حتی برای مردم عامی که عالم هم نیستند، ارزش و جاذبه بیشتری دارد. البته کار عالمانه به معنای قلنبه سلنبه گویی نیست، بلکه کارعالمانه، یعنی کار متقن وصحیح؛ ولو اینکه با زبان همه کس فهم و مردمی گفته شود.
( از بیانات مندرج در متن کتاب)
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی