دخترا عذرخواهی چرا (جنگل)

(0)
نویسنده:

400,000ریال

320,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
91

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دخترا عذرخواهی چرا

انتشارات جنگل جاودانه منتشر کرد:
دخترا، عذرخواهی چرا؟!
- دکتر جان سی. مکسول، نویسنده و کارشناس رهبری
«ریچل هالیس یک رهبر انگیزشی است، خودش است، از زندگی اش خرسند است، حسن نیت دارد، از کوچکترین خوشی ها لذت می برد، قلبش برای کمک به زنان می تپد و از آن ها می خواهد که اهداف و رؤیاهای خود را بدون معذرت خواستن دنبال نمایند».
- گرچه روبین، نویسنده ی کتاب پرفروش نیویورک تایمز باعنوان پروژه ی خوشبختی
« آیا تا به حال احساس درماندگی کرده اید؟ آیا تا به حال تلاش کرده اید زمانی را به رؤیاهای خود اختصاص دهید یا حتی رؤیاهایتان را برای خود بازگو کنید؟ در کتاب دخترا، عذرخواهی چرا؟! ریچل هالیس از دام ها، چالش ها و بهانه هایی سخن می گوید که مانع از دستیابی ما به اهدافمان می گردند. او با صداقتی نیروبخش و دلچسب از تجارب و اشتباهات خود می گوید، و توصیه هایی ملموس و واقعی درباره ی این که چطور آن زندگی دلخواه خودمان را خلق نماییم، ارائه می دهد»
- برندن برچارد، نویسنده ی کتاب پرفروش نیویورک تایمز با عنوان پیام یک میلیونر، بیانیه ی انگیزه، و عادات بسیار موفقیت آمیز
«کتاب دخترا، عذرخواهی چرا؟! یک راهنمای تحول آفرین (و اجازه ای) است که همه ی ما به آن نیاز داریم تا بهانه هایمان را کنار بگذاریم، رؤیاهایمان را در آغوش کشیم، حد و مرزهایی تعیین کنیم و اعتماد به نفس واقعی به دست آوریم و به تعادل در زندگی برسیم. خواندن این کتاب، یک باید است زیرا ما را به سوی مقصد رهنمون می سازد. من از خط به خط این کتاب لذت بردم».
- لوئیس هاوز، نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز و مهمان پادکست مدرسه شکوه و عظمت
«ریچل، اپرای دنیای مدرن و تونی رابینزی دیگر، در کسوت یک زن است! او در لحن بیان خود، عاطفه و احساس، طنز و صراحت کلام را با هم ترکیب می کند تا همه ی ما را وادار نماید با صرف زمان و یادگیری مجموعه ای از اصول و قواعد، به خود ایمان بیاوریم و بدانیم که چطور می توانیم آن زندگی دلخواهمان را داشته باشیم. این کتاب را بخوانید و معذرت خواهی را بس کنید!»
- کورتنی کول، نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز
«به ندرت اتفاق می افتد که کتاب بعدی از کتاب اول بهتر باشد، با این حال، در مورد کتاب دخترا، عذر خواهی چرا؟! این مسئله صادق است، ریچل، تمام باورهای غلط ما را در هم می شکند. او خواهر عاقل و دلسوز ماست و پند و اندرزهای فکورانه و بجایی به ما می کند که حقیقتا قدرت تغییر دادن زندگی مان را دارند».
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی