بیگانه

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
119

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بیگانه

انتشارات گیوا منتشر کرد:
آلبر کامو؛ زاده ی 7 نوامبر 1913 – درگذشته ی 4 ژانویه 1960 نویسنده، فیلسوف
و روزنامه نگار فرانسوی بود. او یکی از نویسندگان بزرگ قرن بیستم و خالق کتاب مشهور بیگانه و مقاله ی جریان ساز افسانه ی سیزیف است. کامو در سال 1957 به خاطر «آثار مهم ادبی که به روشنی به مشکلات وجدان بشری در عصر حاضر می پردازد» برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات شد. آلبر کامو پس از رودیارد کیپلینگ جوان ترین برنده ی جایزه ی نوبل و همچنین نخستین نویسنده ی زاده ی قاره ی آفریقا است که این عنوان را کسب کرده است.
ژان پل سارتر درباره ی بیگانه چنین می گوید: «بیگانه» اثر آقای کامو تازه از چاپ بیرون آمده بود که توجه زیادی را به خود جلب کرد. این مطلب تکراری می شد که در این اثر «بهترین کتابی است که از متارکه ی جنگ تاکنون منتشر شده» در میان آثار ادبی عصر ما این داستان، خودش هم یک بیگانه است. داستان از آن سوی سرحد برای ما آمده است، از آن سوی دریا. و برای ما از آفتاب و از بهار خشن و بی سبزه ی آنجا سخن می راند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • علی کدخدایی
    • پاسخ به نظر

    سلام، دوستان من ترجمه های دیگه این کتاب را نخوندم اما اینی رو که خودنم پیشنهاد نمیکنم، با تمام احترام، اما ترجمه قوی نیست. بعضی جاها کلا منظور نمیرسه و بقیه جاها صرفا برگردان شده(میخوام بگم که جملات روح ادبی ندارن)

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    خیلی تعریفشو شنیده بودم و دوست داشتم بخونم، ولی برام واقعاً کسالت آور بود. اصلاً بی تفاوتی و پوچی شخصیت اول داستان کفرمو درمی‌آورد.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی