30بوک
کتاب عمومی
سبک زندگی
سفر
بازآفرینی در گردشگری

بازآفرینی در گردشگری

(0)

585,000ریال

380,250 ریال

دفعات مشاهده کتاب
194

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازآفرینی در گردشگری

انتشارات اگر منتشر کرد:
این کتاب راهنمایی است برای همه ی کسانی که می خواهند تجربه های به یادماندنی طراحی کنند. گرچه بنابر ضرورت کنشگران گردشگری مخاطبان اصلی کتاب هستند، اما آنچه این کتاب می گوید محدود به این افراد نیست و بسیاری دیگر را در بر می گیرد.
پروفسور لیزپی. توسیادیا، دانشگاه ایالتی واشنگتن ونکوور، ایالات متحده آمریکا: کتاب بازی آفرینی در گردشگری اولین کتاب در نوع خودش است که دو موضوع بازی آفرینی و طراحی تجربه را گردهم آورده است. این اثر نوآورانه هم برای پژوهشگران و هم برای کنشگران صنعت گردشگری بسیار مفید خواهد بود. این کتاب ساختار خوبی دارد و به کنشگران این حوزه امکان می دهد تا با مثال ها، مفاهیم نظری را به راحتی درک کنند و در مجموعه ی خود به کار گیرند.
پروفسور دیمیتریوس بوهالیس، دانشگاه بورنموث، انگلستان:
پائول بولنسی و رومن ایگر دو موضوع مورد علاقه ی من را در یک کتاب جذاب، آموزنده و کاملا مستند گردآوری کرده اند. هر کسی در صنعت گردشگری باید کتاب بازی آفرینی در گردشگری را بخواند. هرکسی که به نوعی با طراحی تجربه ای به یادماندنی سروکار دارد، باید این کتاب را بخواند، زیرا هرکس بخواهد در اقتصاد مبتنی بر تجربه زمانه ی نوکامیاب شود، باید برچارچوب طراحی تجربه های به یادماندنی مسلط باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی