30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
آخرین چیزی كه به من گفت

آخرین چیزی كه به من گفت

(0)
نویسنده:

2,200,000ریال

1,980,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
4082

علاقه مندان به این کتاب
83

می‌خواهند کتاب را بخوانند
10

کسانی که پیشنهاد می کنند
12

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آخرین چیزی كه به من گفت

انتشارات نون منتشر کرد:
‎همۀ ما داستان‌هایی داریم که هرگز تعریف نکرده‌ایم...

اوئن مایکلز پیش از اینکه ناپدید شود یادداشتی را به همسرش، هانا هال، که یک سال است با او ازدواج کرده می‌رساند: از او محافظت کن. هانا دقیقاً می‌داند منظور اوئن حفاظت از دختر شانزده ساله‌اش بیلی است. دیری نمی‌پاید که هانا درمی‌یابد همسرش فردی که وانمود می‌کرده نبوده و به همراه بیلی به جست‌وجوی حقیقت و هویت واقعی اوئن و دلیل ناپدید شدنش می‌پردازد. این دو همان‌طور که تکه‌های گذشتۀ اوئن را کنار هم می‌چینند، متوجه می‌شوند در حال ساختن آینده هم هستند.
‎لارا دِیو، نویسندۀ آمریکایی، در سال 1977 در نیویورک به دنیا آمده و در دانشگاه‌های پنسیلوانیا و ویرجینیا تحصیل کرده است. او از دوران مدرسه داستان می‌نوشته و جوایز مختلفی برای داستان‌های کوتاه و بلندش به دست آورده است، اما جدیدترین رمان دِیو، «آخرین چیزی که به من گفت»، را می‌توان تولد دوبارۀ او دانست. این رمان، مدت کوتاهی پس از انتشارش، با استقبال شگفت‌انگیز مخاطبان در سراسر دنیا مواجه شده و کتاب منتخب ووگ، یواس‌آ تودی، اینترتینمنت ویکلی، سی‌ان‌ان و... بوده است.
‎آثار لارا دِیو در بیش از بیست کشور مختلف ترجمه و منتشر شده و فیلمی هم بر اساس رمان آخرین چیزی که به من گفت با بازی جولیا رابرتز در دست ساخت است.
‎این رمان را روناک احمدی آهنگر ترجمه کرده است که پیش از این ترجمه‌های او از سوفی کینسلا مورد استقبال زیادی فرار گرفته است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سعیده مسلمی زاده
    • پاسخ به نظر

    معمایی و دوست داشتنی جایزه گوریدز هم گرفت

  • تصویر کاربر

    • مریم مرادی
    • پاسخ به نظر

    کتاب خوبی بود از نظر معمایی آدمو کنجکاو میکرد ولی باید توجه کنید که با ترجمه های دیگه و ضعیف نخونیدش چون کلا داستانو عوض کردن من ترجمه نشر نون یا آموت رو پیشنهاد میکنم

  • تصویر کاربر

    • فریده خانزاده
    • پاسخ به نظر

    داستانش واقعا قشنگه. اصلا نمیشه کتاب رو زمین گذاشت. در عرض چندساعت تمومش میکنید. ترجمه بسیار خوبی هم داره. خیلی دلنشینه این کتاب. امیدوارم فیلمش رو هم بازی کنن.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی