30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
عادت های کوچک موفقیت های بزرگ

عادت های کوچک موفقیت های بزرگ

(0)

780,000ریال

702,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
127

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عادت های کوچک موفقیت های بزرگ

انتشارات اسپینا منتشر کرد:
عادت، عمل یا رفتاری است که آنقدر تکرار می شود که بعد از مدتی کم و بیش به طور ناخودآگاه انجام می گردد. طبق تحقیقات دانشگاه دوک (duke) تقریبا 45 درصد از فعالیت های روزمره ما را عادت هایمان تشکیل می دهند و مبتنی بر تصمیمات روشن و مشخصی نیستند. ما چنین تکامل یافته ایم که کمترین زحمت و انرژی را صرف کنیم چرا که مغز ما همواره به دنبال یافتن راه حلی است تا در مصرف انرژی صرفه جویی کند. یکی از این راه حل ها تبدیل اعمال تکراری به عادت است.
عادت ها، میانبرهای ذهنی هستند که زندگی روزمره را آسان می کنند. بیشتر مواقع بدون انجام فرایند آزمون و خطا به طور ناخودآگاه همان روش و راه حلی را به کار می گیریم که قبلا تجربه کرده ایم، مانند وقتی که بدون ذره ای فکر کردن همان مسیر همیشگی را برای رسیدن به سر کار طی می نماییم. بنابراین عادت ها عمیقا در مغز ریشه دوانده اند، و این امتیاز بزرگی برای ماست. اما مسئله این است که مغز ما نمی تواند عادت های خوب و بد را از هم تفکیک کند. پس عملکردهای ناآگاهانه و نادرست نیز وجود دارند...
در این کتاب به بیان روش هایی پرداخته می شود که می توان با ایجاد و یا تغییر عادت هایی که شاید در نگاه اول کوچک و بی اهمیت به نظر می آیند، به موفقیت هایی بی حد و حصر و غیر قابل تصور دست یافت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی