30بوک
کتاب عمومی
کامپیوتر و تکنولوژی
عمومی
دینامیک سیالات محاسباتی کاربردی با ansys fluent

دینامیک سیالات محاسباتی کاربردی با ansys fluent (سی دی)

(0)

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
105

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دینامیک سیالات محاسباتی کاربردی با ansys fluent

انتشارات دانشگاهی کیان منتشر کرد:
نرم افزار ANSYS Fluent را بدون اغراق می توان قوی ترین و محبوب ترین نرم افزار محاسبات دینامیک سیالات دانست. این نرم افزار با بهره گیری از امکانات ارزشمند ANSYS در تمام موسسات و مراکز مهم صنعتی دنیا، به عنوان یک ابزار تحقیقاتی مناسب برای طراحی المان بندی و شبیه سازی مکانیکی پدیده های فیزیکی در حوزه سیالات مطرح است.
ANSYS Fluent، توسط زبان برنامه نویسی قدرتمند C نوشته شده است که به کاربران حرفه ای، اجازه بهره گیری از انعطاف این زبان برنامه نویسی برای نوشتن کدهای پیشرفته در محیط نرم افزار را می دهد. با نگاهی بر مقالات معتبر در زمینه مهندسی مکانیک، هوافضا و شیمی، می توان به نقش مهم این نرم افزار به عنوان یک ابزار در دست محققان پی برد.
این کتاب به گونه ای تنظیم شده است که نیاز دانشجویان و محققان مهندسی مکانیک، هوافضا و شیمی را با ذکر مثال های کاربردی و متنوع برطرف می سازد. همچنین، ذکر مطالب نظری در زمینه ی CFD در فصل ابتدایی، بر جذابیت این کتاب افزوده است. رویکرد این اثر به گونه ای است که مخاطب پس از پایان مطالعه آن قادر خواهد بود تا با توانایی ویژه ای به حل مسایل پیشرفته بپردازد. کتاب حاضر حاصل چندین سال تجربه ی علمی و عملی مولف در دانشگاه و صنعت است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی