آموزش گام به گام MS Project 2019

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
335

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آموزش گام به گام MS Project 2019

انتشارات دانشگاهی کیان منتشر کرد:
زمان، هزینه و عملکرد، از اساسی‌ترین فاکتورهایی هستند که در مقوله برنامه‌ریزی و کنترل پروژه در مرکز توجه قرار دارند و اندازه‌گیری و تحلیل این فاکتورها بدون استفاده از ابزارهای کارا و سودمند، نتایج مطلوبی را به همراه نخواهد داشت. با این حساب در دو دهه اخیر، استفاده از ابزارهای محاسبه‌گر قوی از جمله نرم‌افزارها، رشد سریعی داشته است. شرکت Microsoft Project در جهت این نیاز قدم برداشته و آخرین نسخه موجود Microsoft Project نسبت به نسخه‌های پیشین از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است.
در این مجموعه، جنبه‌های مختلف این نرم‌افزار همگام با فرایند مدیریت پروژه بررسی می‌شود. مباحث این کتاب، حاصل تلاش چندین ساله اعضای تیم مدیریت و کنترل پروژه گروه نرم‌افزاری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران و تجارب آنها در این زمینه و نیز تجربیات و آموخته‌های حاصل از برگزاری چندین دوره آموزشی این نرم‌افزار در دانشگاه علم و صنعت ایران است.
مطالب کتاب به صورت فرایندی منظم، هدفمند و پیوسته مطرح شده است که این امر از یک سو درک و فهم فرایند برنامه‌ریزی و کنترل پروژه و همچنین روند ارتقای مهارت‌ها را به مراتب تسهیل می‌نماید و از سوی دیگر باعث می‌شود تا خواننده محترم همگام با کتاب به صورت عملی یک پروژه را دنبال کند و از مطالعه منظم کتاب لذت ببرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی