30بوک
کتاب عمومی
کامپیوتر و تکنولوژی
عمومی
مرجع کوچک کلاس برنامه نویسی Agile

مرجع کوچک کلاس برنامه نویسی Agile

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
97

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مرجع کوچک کلاس برنامه نویسی Agile

انتشارات دانشگاهی کیان منتشر کرد:
سری جذاب کتاب‌های مرجع کوچک، از این جهت نظرها را به خودش جلب می‌کند که با کمترین حجم ممکن و بدون حواشی، تمامی سرفصل‌های لازم برای آموزش یک مبحث را در خود دارد. کتاب‌های حجیم مثل سنگ بزرگ می‌مانند و علامتی برای نزدن! اما این سری کتاب‌ها ما را در مدت کوتاهی به سرمنزل مقصود می‌رسانند و به نوعی، تجربه مطالعه لذت بخشِ پیوسته و بدون خستگی را نصیبمان می‌کنند. یادمان باشد که سرفصل‌ها کامل و جامع است و این کتاب‌ها با وجود حجم کم، می‌توانند به‌‌عنوان مرجع مورد استفاده قرار بگیرند.
بدون شک مطالعه‌ی این کتاب برای بسیاری از مخاطبان جذاب خواهد بود. اگر برنامه‌نویس باشید، خواندن این کتاب به شما کمک می‌کند تا بفهمید چرا و چگونه شیوه‌ی چابک برای خودتان، تیمتان و کارفرما مفید است. مطالعه این کتاب شاید اولین پروژه چابکی باشد که با آن مواجه می‌شوید و در انتهای این پروژه خواهید فهمید که چرا به‌جای الگوی آبشاری برای توسعه نرم‌افزار باید از الگوی چابک استفاده کرد.
همین‌طور اگر پیشتر در یک پروژه چابک حضور داشته‌اید، این کتاب یک تجدید خاطره خوب برایتان خواهد بود. اگر مدیر پروژه باشید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا تفاوت پروژه چابک با پروژه‌ای که با روش سنتی آبشاری مدیریت می‌شود را درک کنید. همچنان که سعی بر آن است که تیم‌ها در هنگام کار بر روی پروژه استقلال بیشتری داشته باشند، حضور یک مدیر پروژه نیز برای حصول اطمینان از اینکه تیم‌ها کار خود را به‌درستی انجام می‌دهند و کار با رعایت زمان‌بندی و بودجه تعیین‌شده تحویل خواهد شد، بسیار مهم و حیاتی است.
اگر مدیر IT یا رییس یک کسب‌وکار باشید و شرکت شما در حال بررسی جوانب امر برای حرکت به‌سوی چابکی باشد، این کتاب عصای دستتان خواهد شد و به‌خوبی مزایای این فرایند را برای شما آشکار خواهد ساخت.
این کتاب شش حوزه اصلی را پوشش می‌دهد:
• الگوی توسعه آبشاری و مشکلات آن؛
• مفهوم الگوی چابک؛
• تصورات غلط رایج درباره چابک؛
• مزایا و معایب؛
• برنامه‌سازی مفرط(XP)؛
• اسکرام.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی