30بوک
کتاب عمومی
کامپیوتر و تکنولوژی
عمومی
راه سازی و نقشه برداری با Civil 3D 2019

راه سازی و نقشه برداری با Civil 3D 2019

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
129

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راه سازی و نقشه برداری با Civil 3D 2019

انتشارات دانشگاهی کیان منتشر کرد:
AutoCAD Civil 3D محصولی نسبتا جدید از شرکت Autodesk است که باتوجه به امکانات موجود در آن می‌توان این برنامه را به‌عنوان یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای طراحی راه دانست. از جمله ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار، توانایی طراحی پویا و همچنین امکان طراحی مدل سه‌بعدی مولفه‌های راه می‌باشد. از دیگر مزایای AutoCAD Civil 3D می‌توان به افزایش راحتی کاربران، امکان لینک شدن به سایر برنامه‌ها مانند AutoCAD و AutoCAD Land Desktop و همچنین پارامترهای دخیل در ایمنی مسیر اشاره کرد.
کتاب حاضر دربردارنده ابزارهای پرکاربرد AutoCAD Civil 3D و همچنین مطالبی تازه پیرامون ویژگی‌های جدید این برنامه، یعنی AutoCAD Civil 3D 2019 می‌باشد. این کتاب مرجعی برای توانمندسازی کاربران به منظور رسیدن به بهره‌وری زیاد با استفاده از AutoCAD Civil 3D است. تمرین‌ها و مثال‌های کتاب براساس دنیای واقعی طراحی شده‌اند. دو فصل ابتدایی کتاب برخلاف اهمیت بسیار زیادشان، بیشتر جنبه‌ی کلی و مقدماتی دارند و پس از آن به سراغ یک پروژه توسعه زمین مسکونی از ابتدا تا انتها خواهید رفت.
همچنین فراموش نکنید که لوح فشرده این کتاب علاوه بر فایل مثال‌ها، شامل فیلم‌های متنوع آموزش عملی این نرم‌افزار مطابق با مطالب، پروژه‌ها و مثال‌های موجود در کتاب است و فایل‌های نصب نرم‌افزار را نیز به همراه دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی