مامان پر (مهراندیش)

(0)

395,000ریال

355,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
41

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مامان پر

انتشارات مهراندیش منتشر کرد:
میرحمید عمرانی در سال 1333 در شهرری به دنیا آمد. در سال 1393 از میهن به آلمان کوچ کرد، و در آنجا معماری آموخت. عمرانی در سال های نخست پس از انقلاب ترجمه ها و پژوهش هایی به چاپ رساند که از آن میان می توان از تبه کاری در کامپوچیا و سرنوشت رنج و رزم خلق قهرمان فلسطین یاد کرد. برگردان داستان بلند آتش، انشاهای بچه های هیروشیما ، نامه به ژنرال فرانكو، هرکول و آغل آوگیاس و بیرون، پشت در از آثار تازه تر اوست. مامان، پر. داستان پسربچه ای است که روزی چشم باز می کند و نشانی از مادرش نمی بیند: او رفته است. جست وجوی مادر با پرسش هایی ساده از پیرامونیان آغاز می شود و پاسخ ها و گفت وگوها او را گام به گام با پیچیدگی های تازه ای روبه رو می کند.
پدر مرد مهربانیست که زن خود را سخت دوست دارد، سرش در کتاب و نگاهش به آینده رؤیایی دور است، و دستی در جنب و جوش سیاسی پنهانی دارد و از این رو، به ناچار، چندان جایی و نمودی در زندگی زن ندارد. مادر زن جوان زیبا و زندگی دوستی ست که کنج ساده دنجی در زندگی برای خود می خواهد و بیشتر به یک راز می ماند و گره گشایی از کردوکارش چندان ساده نیست؛ به ویژه که داستان با رفتن او ... آغاز می شود. ا مرد نمی داند چه بدی ای به همسرش کرده است. پسر نمی داند چرا مادرش او را رها کرده و گناهش در این میانه چیست. پیرامونیان نمی دانند چرا یک زن شوهردار باید از خانه شوهر برود.
مامان، پر داستان از هم پاشیدن پیوند زناشویی، جدایی و پیامد آن برای فرزندان است، داستان رخنه نگرش ها و کنش های نو به زندگی آرام و یکنواخت دیرینه آبادی ای است در کناره های پایتخت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی